Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugün benim doğum günüm.

Bugün benim doğum günüm.
 

En az bu resmi çektirdiğim gündeki gibi mutlu yıllarım olsun ailem ve sevdiklerimle birlikte sağlıkl


23 YAŞ GÜNLÜĞÜ

Bugün benim DOĞUM GÜNÜM… Yeni bir yaş daha. Hangi yaşın kapısını çaldım diye düşünmediğim yıllardayım henüz. Hani o gururla söylenen yaş periyodlarından birine girdim. Yinede geride neler bıraktığımı düşünecek ve değerlendirecek yetkinlikteyim. Bu iyi bir şey mi yoksa hayatın acımasızlıklarına girmeden boşu boşuna depomdan kan kaybetmek mi oluyor bilmiyorum açıkcası=)) Yine ben olmaktan vazgeçemediğimi anladım yeni yaşımda. Ne kadar istesem de sadece görünüşte değişikliklerle geçirmişim koca bir yılımı. Ama ne kadar da iyi olmuş diye içimden geçirmiyor değilim. Kendimi kendim gibi kabullenmek ve hatalarımı sevmek onlarla büyümek en büyük hazzım olmuş yıllar sonunda. Ki en mutluluk verecek şeyse pişmanlık duyduğum hiçbir şeyin olmaması.. Onaylamasam da, hoşlanmasam da bazen üzülsem de arkasında duracak ve yenilmeyecek kadar güçlü olmak beni ben yapan en önemli özelliğim oluvermiş birikimli yıllardan sonra.

Neler yaşamışım bu yaşıma kadar ve bu yaşadıklarımı kaç bin kere sollayacak daha neler yaşayacağım kim bilir ömür verilirse. Hangi anımı unuturum diye hep merak eder dururum yada hangi acıya güler hale geleceğim hali ve yahut en çok ulaşmak istediğim şeye sahip olduğumda neler hissedeceğimi hep tasarlar dururum kafam da . Kendi hayatımı heyecanla beklediğim bir gerçek =)) Ve bendeki reytingi hat safada. Gündemde hep ben varım nedense! Yoksa benim hayatım diye mi =))

Tabi ki de benim hayatımda sadece ben yokum. Şimdi gelelim beni ben yapan en önemli unsurlara. Nasıl anlatılabilir ki Annemin, Babamın ve Ağabeyimin bendeki yerlerini anlatmaya. Milyonlarca teşekkürü her gün sarf etsen ne fayda sağlar ki. Ama aile öyle bir şeydir ki işte bir gülümsemen bile her şeyin bedeli olabilir bir anda. En kıymetlilerime gelmeden önce her şeye herkese teşekkürlerimle başlamak istiyorum.

Her şey o kadar çok şey katıyor ki insana. Eski sevgiliden can düşmana arkadaştan can dosta kadar . Kapı komşun, sinir olduğun bir arkadaşın, düşüncelerini hiç onaylamadığın öğretmenin ve hayranlıkla takip ettiğin idol modellerin. Sokağa çıktığında her gün gördüğün sevimli çocuklar, para verdiğin bir dilenci, metro da ufak göz temasında bulunduğun kısa yolcu arkadaşların, sana aşık olan bir hayranın ve seni reddeden bir yakışıklı, imrenerek baktığın lüks bir yaşam ve şükürlerle yaklaştığın kuru ekmek anıları, alışveriş yaptığın market, bakışlarından rahatsız olduğun mahalle sakini, cimri ev sahibin, küsmüş olduğun eski can dostun, dedikodunu sürekli yapan ve yüzüne gülen insan yığınları, senden çok büyük yara aldığı için canını acıtmak için elindeki tüm malzemeleri senin için kullanan ve ne yaparsa yapsın kızamadığın güçsüz yenik insanlara, zamanında çok yücelttiğin kıymet bilmeyenler ve senin değerini bilemediğin değerli insanlar, kırdığın küstürdüğün dostların, vefasızlık yapıp aramayı unuttukların ve seni unutanlar kalpleri bir olan insanlar topluluğu, hiçbir zaman unutamadığın çocukluk aşkın, tekrardan görmeyi arzuladığın bir çift göz ve aynı ortamda bulunmaktan koşa koşa kaçtığın tiplere kadar daha neler neler…

Önünde konuşmaya çekindiğin bir patronun, her seferinde laflarınla rahatsız etmekten kaçınmadığın sinir bozucu akrabaların, eski kafada deyip gülüp geçtiğin ama hayran kaldığın yaşlı tonton insanlar, kucaklaşmaktan hoşlanmadığın kötü kokan insanlar, Kendine hayran bırakan senin top modellerin, saygıdan önünde eğilmeyip yerlere yapıştığın muhterem insanlar, ilk öpüştüğün insan, ilk terk ediliş anın, üniversiteyi ilk kazandığın ve bitirdiğin hayatının sahneleri, kavuşmayı arzu ettiğin sevgilerin, arkadaşların, dostların… En yırtıcı kavgan, haklıyken haksız duruma düştüğün bir çok anın, ya da kendini haklı çıkardığın zeytin yağlı durumların ve unutulan bir çok şey kısacası her anım her şey hepsi çok önemli benim için.. Anlatılamaz.

Yaşamına, düşüncelerine, karakterine, fedakarlıklarına ve sevgisine hayran olduğum Anneme… Yaptıklarıyla beni bazen kızdıran çoğu zaman şükürler sarf ettiren sahip olduğum için enteresan yerinde duramayan çalışkan Babama… Efendiliği ile idolüm olan iyi niyetli anlayışlı beni çok seven canim Ağabeyime… Sizlere değin neler anlatsam boş, yetersiz gelir. Hayatımda başıma ne gelirse gelsin hiçbir şeyin beni mutsuz edemeyeceğinin en önemli kanıtlarısınız benim için. Binlerce kez şükür ederken sizlere layık olmak için tüm hücrelerimle çabalıyorum hayatın içinde. Sizleri çok Seviyorum. Canım Ailem…

Bana hayatı yaşatan herkese her şeye çok teşekkür ediyorum ve şükürlerimi tekrarlıyorum var olduğum ve yaşadığım için. İyi kadar kötü olan şeylerde en kıymetlilerim hayat çizgimde. İyi ki varlar iyi ki var olan her duyguyu kısıtlamadan, utanmadan yaşama özgürlüğüne sahibim… İyi ki varsınız iyi ki benim hayatıma iyisiyle kötüsüyle dokundunuz. Hayatımdaki her şeyi çok seviyorum. Ve benim için daha verimli, başarılı, mutlu bir yıl olmasını diliyorum. Daha görkemli, muhteşem yıllar diliyorum kendime hep birlikte… =)) Seçil’in Dünyası Yaş günü günlüğü

15/06/2010

 
Toplam blog
: 25
: 945
Kayıt tarihi
: 12.01.09
 
 

1987 İstanbul doğumluyum. Sosyoloji ögrencisiyim. Şuan İspanya' da bulunmaktayım. Küçükken başladığı..