Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Ben seni sevdim

Ben seni sevdim
 

TÜRKİYEM


Sen vazgeçilmezimsin Türkiyem
Kararmış yüreğimin gülen yüzüsün
Cehennem misali kalbimin cennete açılan gözüsün
Sevdiğim, taptığım aşkım, ömrümsün

Ben seni sevdim
Seni seven beni sevdim
Seninleyken bizi sevdim
Bizi sevenleri sevdim

Huzurumdun ey sevgili huzurumsun
Büyüyen sevdam ile gururumsun
Nimetlerin en güzeli onurumsun

Masmavi denizlerin gönlüme akar
Yeşilin derdime devalar katar
Göğüs kafesimdeki vatanım için atar
Sana sevdalıyım damarımdaki Kan kadar.

Ben seni sevdim
Seni seven beni sevdim
Seninleyken bizi sevdim
Bizi sevenleri sevdim

Türkünle Kürdünle Çerkezinle sevdim seni
Lazınla Alevinle Sünninle bir bildim seni
Yıkılmaz Yetmiş milyonla tek yürek gördüm seni

Sen vazgeçilmezimsim Türkiyem

Şerefim , namusum sensin güzel ülkem

Sen yolunda öleceğimi bilsem

Mevlam şahidimdir bir an beklemem

 
Toplam blog
: 55
: 979
Kayıt tarihi
: 21.10.07
 
 

İnsana insan olduğu için değer veren dürüst ve saygılıyım.Güzelliği fiziki olarak düşünmeyen gönül g..