Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ben senin yanındayım

Ben senin yanındayım
 

Rahibe Tresa, savaş karşıtı bir toplantıya davet edildiğinde "Beni barışa dair bir toplantıya davet ediniz!!!" demiş. Savaş karşıtı= barış demek değil mi? Savaş karşıtı toplantı ile Barış toplantısı aynı kapıya çıkmıyor mu?

Bir görüşün, bir olayın, bir düşüncenin ya da bir olgunun karşısında olmak, arkasında olmak ya da önünde olmak niye? Yanında olmak varken.

Ben bu işin arkasındayım!; Ben bu işin önündeyim!; Ben bu işin karşısındayım!; Ben bu işin yanındayım!

Ben bu işin arkasındayım; Sen yap! Ben seni destekliyorum. Arkandayım.
Desteğin için teşekkür ediyorum. İyi arkamdasın da, ben seni göremiyorum ki, arkamda gözüm yok benim. Hem sırtımı belki başkalarına dayamak istemiyorum. Evet , arkamda sen varsın ve arkamı kollamam gerekmiyor. Bu elbetteki güzel bir şey. Yine de seni görmek isterim.

Ben bu işin önündeyim; Bu işe liderlik ediyorum. Yönlendiriyorum. Önde ben varım. Beni seven arkamdan gelsin.

Evet sana inanıyor ve güveniyorum. Seni destekliyorum. Sen öncüsün ve önümdesin, ben seni görüyor ve takip ediyorum. Sen önde olduğun için sadece seni görüyorum, ama senin önünü göremiyorum. Sen nereye gidersen ben de oraya gitmek zorundayım.

Ben bu işin karşısındayım; Desteklemiyorum, onaylamıyorum, hak vermiyorum, engel oluyorum.

İyide bu iş bize pek çok kapı açabilir neden bu karşı duruşun? Sen bir değersin, belki yan yana olsak bir şeyler başarabiliriz. Bu işin karşısında olmakla beni de olumsuz etkilemiyormusun?

Ben bu işin yanındayım; Ben senin yanındayım. Seninle omuz, omuzayım. Beraber önümüzü görüyoruz. Beraber yürüyoruz. Beraber hareket ediyoruz. Paylaşıyoruz. Eşiz. Eşitiz. Yan yanayız. Sen benim yanımdasın ben de senin yanındayım. Önümde değilsin, arkamda değilsin, yanımdasın ve yanındayım. Seni görebiliyorum, beni görebiliyorsun. Önümüzü görebiliyoruz.Gideceğimiz yönübirlikte tayin edebiliyoruz. Arkamızı kollamamız gerektiğinde, birimiz arkaya geçebiliriz bir süre için. Çünkü yan yanayız. Önden gidilmesi gerekiyorsa, birimiz önden gidebiliriz çünkü yan yanayız. Karşı durulması gerekiyorsa karşı durup ortak fikir oluşturabiliriz, Çünkü yan yanayız. Sen, ben yok! Biz varız!!!

 
Toplam blog
: 167
: 1867
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

01/06/1967 Rize/fındıklı doğumlu olmama rağmen doğum yerimi hiç görmedim. Türkiye'nin hemen her ilin..