Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Hepimizin sırları var

Hepimizin sırları var
 

Sır'rı okuyalı on gün kadar oldu. Okurken hangi ruh halindeydim, şimdi nasılım? Ben alacağımı aldım, olumlu yönde, ama, amaları da atlamadan. Evet, kendine inanacaksın, bu inançla sarılacaksın hayata ya da saldıracaksın! Olumlu düşüneceksin, olumla yaşayacaksın ve hep olumlu insanlarla bir arada olacaksın!
Evrenin enerjisi orada mı?
İster Allah de, ister doğa de, ister yoğun enerji de, ne dersen de, yeter ki iste, istemesini bil, hangisini tercih edersen ondan.
Milliyet'te Ece'nin yazısını okudum bugün, Ece kitabı okumadan, genel söylemden çıkarsam yorumlarda bulunmuş, ne yani insanlar dinin yerine bu tür kitaplara mı sarılıyorlar, medet bulmak adına?
Ne düşünürsen karşına o çıkar, çıkar mı?
Ne kadarlık bir insansan o kadarlık bir hayat yaşarsın!
İstemesini bilirsen alırsın!
Bu dünyada herkese yetecek kadar zenginlik var mı?
Batı yitirdiği ruhu bu tür kitaplarla geri mi çağırıyor?
Doğu ruhunu hep taze taşıyor mu?
Dini alt tabaka mı sahipleniyor, burjuvazi Sır da mı kendini gerçekleştiriyor?
Kuantum fizikçileri bize, evrenin tamamının düşünceden doğduğunu mu söylerler?
Düşün düşün, mok mudur işin?
Ece bir de kitabı okuduktan sonra yazsa iyi olmaz mı?
Önce benim mutluluğum, ben mutlu olunca etrafımı da mutlu etmeye başlayacağım, mutluluk bizden sizlere yayılacak, kocaman mutluluğu paylaşacağız insan insan!
Ne ekersen onu biçersin, bu dünyada kendini iyi ek ve iyi yaşa!
Israrla düşün ve düşüncelerini uygula!
Sır okunmalı, üzerine düşünmeli ve çoğalmalı.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..