Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '07

 
Kategori
Siyaset
 

Ben ve "oy"um

Ben ve "oy"um
 

Geçen günlerde oy pusulam bana ulaştı ve bu seçimlerde nerde oy kullanacağımı öğrendim. Sonrasında tüm günümü kime oy vereceğim diye kara kara düşündüm. Hala düşünüyorum ve bulamadım...

Yok yok yok yani oy verecek parti yok...
Bende oyumu satılığa çıkarmaya karar verdim. Buyrun OY umu satıyorum arkadaşlar. Oyumu satın alabilmek için istenilen belgeler:

- Sabıka kaydı ( en küçük bir suç dahil bulunmayacak)
- Karakter tahlili ( tam teşekküllü heyet raporu )
- Eğitim diploması
- İkametgah adresi
- Mal varlığı beyanı

Oy umu satın alacak kişilerden aranan genel özellikler:

- ileri tarih bilgisi
- ileri vatan sevgisi
- ileri düzeyde insan ve canlı yaşamına saygı
- ileri coğrafya bilgisi (bkz. çöl olacağız)
- aşırı dürüstlük
- az miktarda bencillik
- aşırı çocuk sevgisi (bkz. kimsesiz çocuklar yuvalarda işkence çekiyor)
- ileri ileri görüşlük
vb. özellikler şarttır;

Bu özellikleri taşıdığını düşünen milletvekili adayları randevu alıp, başvurularını bana yapacaklardır. Uygun görülen adaylarla mğlakatlar yapıp kararımı vereceğim.

Son başvuru tarihi: Seçimlerden önce....

OY umun değeri: Aman canım sizde benim gibi bir kızcağızın bi tanecik oyunun ne değeri olabilir ki???? İlahi ben işte bakmayın siz bana, benim oyum evde kalır...

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..