Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

30 Aralık '11

 
Kategori
Yılbaşı
 

Ben yeni yıla giriyorum... umutlarımla..

Ben yeni yıla giriyorum... umutlarımla..
 

İlerliyorum adım adım; geçmişi yaşananları bırakıp yeni umutlarımın olduğu yeni yıla doğru gidiyorum.

Umutlarım var gibi yeni yıla dair, belkide kendimi kandırıyorum. Yeni yılda herşey daha güzel olacak gibi.


Geçmiş yıldan kalma kırgınlıklarım var, üzüntülerim belkide gizlice ağlamışlıklarım, haykırışlarım. Olsun yalnızca ben biliyorum hepsini, yüreğimde yaşanmışlıkları. Belki herşeyi geride bırakmak imkansız ama gidiyorum yeni yıla yalnızca umutlarım, beklentilerim, isteklerim.

Para pul değil, huzur istiyorum mesela, mutluluk, belkide gülümseme..

Kötü olan herşeyden uzak durmak istiyorum, iyiliklerin arasında yaşamak istiyorum..

Hatırlamak istemediğim herşey geride, yaşayacağım güzelliklerin ışıltısında gidiyorum yeni yıla...

Sevgilerimle

Mutlu yıllar...

 

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..