Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Bende saklı, benim melek kanatlarım

Bende saklı, benim melek kanatlarım
 

Haracını kestim, sahipsiz yeminlerin
Çapasını çaldım korsan gemilerinin

Bildiğim
Bildiğindir

Faturasını kesitim, mehtabın, yıldızların
Yağmurunu çaldım bulutların

Hissettiğin
Hissettiğimdir

Dilini yakar, yudumladığım rakım
Ben en az senin kadar yalanım...


İhanetini belgeledim, kuşak çatışmasının
Fotografını çektim imla hatalarının

Bildiğin, gerçeklerim
Hissettiğin 'kılçıksız balığım' dilini yakan rakım

Sigarasını yaktım, cehennemden gelen şeytanın
Bende saklı benim melek kanatlarım

Bildiğim, 'yüz'de 'yüz' şizofrenim
Senin yüzünde/n deliyim
Hissettiğim dokunuşların
Dokunduğun yerde yalanım...


Utanmasam
Sende ağlardım.

Utanmasan!..

Ah
Sen
Bir utansan...

...ağlardın


Yağmurunu çaldım bulutların
Canımı yakan imla hataların
Masamda
'kılçıksız balığım'
Sek rakım...


Bildiğim
Hissettiğim


Kızdığım
İnsanım...


 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..