Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Benden içerde sen varsın

Benden içerde sen varsın
 

RESİM SAHİBİ : sunaykalinkara


Kırılmadan sevgi dalları yüreğimde

Yaprakların sararır ellerimde

Bütünüyle sen varsın genlerimde

Çekinmeden içime gelirsen de

Korkma benden içerde sen varsın gene de


Kurumadan akan çağlayanlar içimde

Akışların terse döner yönlerimde

Bütünüyle sen varsın sellerimde

Çekinmeden açarsan da çiçeklerde

Korkma benden içerde sen varsın gene de


Kararmadan ışıklar gözlerimde

Umutlarım dönmez düşlerimde

Bütünüyle sen varsın gecelerimde

Çekinmeden parlarsan da gözlerimde

Korkma benden içerde sen varsın gene de

BU ŞİİRİMİN TAMAMI BANA AİTTİR. İÇİMDEKİ SES BANA BUNU YAZ DEDİ BEN DE YAZDIM. AMA DÜŞLERİM HALA KIŞ'LARDA....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..