Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '17

 
Kategori
TV Programları
 

Beni Affet'e Kardeş Geliyor : Adını Sen Koy!

Beni Affet'e Kardeş Geliyor : Adını Sen Koy!
 

Dizi dünyasının kendi içerisinde dönem dönem ürettiği furya durumunu son versiyonlarından olan günlük diziler can çekişiyor. Bir dönem hemen her ulusal kanalın denemiş olduğu günlük dizi konusunda şu anda tek lider var : Beni Affet!

1000 küsür bölümdür kimsenin kimseyi affetmeyi başaramadığı, başrolde yer alan isimlerin garip şekillerde öldüğü ve zırt diye yeni bir karakterin olaylara dahil olduğu Beni Affet'in hızına yetişmek mümkün değil. Show'dan Star'a transfer olması ile reytinglerini yükselten ve kısa zamanda bir ekran klasiği haline gelen Beni Affet yeni bir sezona hazırlanırken, kanalı Star'dan sürpriz bir hamle geldi.

Star TV, geçtiğimiz sezon TRT1'de başlayan ve iyi reytingler alarak dikkat çeken günlük dizi Adını Sen Koy'u transfer etti. Oyuncu kadrosunda Erkan Meriç, Hazal Subaşı,Ezgi Baran,Yaprak Durmaz gibi genç oyuncuları barındıran dizi TRT1'e iyi reyting getirmeyi başarmıştı. Ancak yapım ekibi ile kanal arasında yaşanan uyumsuzluk ve sorunlar yüzünden dizinin TRT1'den ayrılması gündeme gelmişti. Bu haber yalanlansa da kısa süre sonra gerçek ortaya çıkmış ve dizi ile kanalın yolları ayrılmıştı. 

Dizinin bitebileceğinin yanı sıra başka bir kanalda yayınlanacağına dair tartışmalar sürerken, bu tartışmaları sonlandıran hamle Star'dan geldi. Beni Affet'in reyting kaymağını yıllardır başarıyla yiyen Star, Adını Sen Koy'u da transfer etti. TRT1'de yayınlanırken haber öncesi kuşakta yani 17.00 civarında yayına giren dizinin Star'da hangi saat diliminde ekrana geleceği şimdilik belirsiz.

Zuhal Topal'la programının devam edeceğinin açıklanmasının ardından TRT'deki yayın saatini kaybeden dizi Beni Affet'ten önce yayınlanacak gibi duruyor. Yani arka arkaya 2 günlük dizi birden!

Bakalım Star'ın bu günlük dizi planı başarılı olacak mı?

Yeni sezonda hep birlikte göreceğiz.

 

Anıl Koldaş

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..