Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Beni bana bıraktın

Beni bana bıraktın
 

Beni Bana Bıraktın


B aşka yolu yok muydu? Beni bana bıraktın
E l gözüyle bakıp ta neden cana ıraktın?
N ifakmış bu tohumlar soldum dünden yamalı
İ simsiz kahramanım! Oldum hüznün hamalı.

B ulanmışsa bu eller aşkının derinine
A hu gözler manalı bakmazmış serinine
N arına düşen bülbül yokluğuna çağlıyor
A yağı kelepçeli sevdiğine ağlıyor.

B ulduğum mektubunun sol tarafı yaralı
I rak mıydım sana ki neden sinen karalı?
R akımı yüksek dağın ben sana gelemedim
A şka ağıt yaktım da g/özümü silemedim.
K ayda değer mi gurur? Bu da geçer nasılsa
T adına banmak varmış! Ne menem bir fasılsa
I sınan yüreğime düşman gibi ıraktın
N azarı uzak sayıp! Beni bana bıraktın.

 
Hece vezniyle 7+7 14 yazılan Akrostiş bir şiirimdir..

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..