Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Beni bırakma...

Beni bırakma...
 

Gitmekten daha çok,elveda demek dokunuyor insana...


Beni Bırakma Sevgilim...
Çünkü sensiz kalmak;
Yağmurda şemsiyesiz kalmaya benzer...

Beni Bırakma Sevgilim...
Biliyorum bu satırları okurken
Yine güleceksin
Yağmurda şemsiyesi kalmak mı?
Diyeceksin
Ne alaka ki...

Düşün biraz...
Yağmur yağmaya başladığında
Şemsiyen yanında olmadığı için
İçinde olan duyguya bak biraz...

Korku değil...
Öfke de değil...
Bu nasıl bir duygu?

Sonra diyeceksin ki içinden:
Niye lazım olmaz deyip de evde bıraktım ki?

Bak öyle bir duygusun işte sen...
Öfke değilsin...
Korku değilsin...
Hüzün değilsin...

AŞKSIN SEN AŞK...

Yanında bütün duyguların anlamsız kaldığı
Sade ama insanı uçuran bir duygu bu...

Hayata sadece o mükemmel duyguyu tatmak için geldiğini
Ve zaten hayatın bundan ibaret olduğunu
Sana düşündüren duygu...

Bana da bu duyguyu yaşattığın için....

TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLİM...
BENİ SAKIN BIRAKMA...

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..