Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Beni hep böyle hatırla

Beni hep böyle hatırla.
Gözümde bıraktığın ışıkla,umuda yelken açmış bir yolcuyla,Sadece sana gelmemek için ayaklarını hiçe sayıp varlıklarını unutacakmış ümidi ile bakacakmışım gibi hatırla.
 
Beni hep böyle hatırla.
Sadece Elinden bir damla ter bedenime deymesin diye,sol elimi elin sanıp sağ elimle tutuşacağımı hatırla.
Hüznümü kederimi seninle unutup,ama seninle yaşayacağımı hatırla.
 
Beni Hep Böyle hatırla.
Çılgın olsun aklındaki serseri yere göğe sığmaz olsun,
öyle bir hatıla ki o serseriyi, bir daha heycanını gözünün içine bakamayacak kadar acı taşıdığını ve acısına ortak olmaman için bir daha aynı gözleri göstermiyecek olmanın üzüntsüyle hatırla.
 
Beni hep böyle hatırla.
Belki hatrında güzel kalmayı başarırım!!!
Ali Türkmen
 
Toplam blog
: 54
: 422
Kayıt tarihi
: 13.05.13
 
 

Radyo programcısı ve İzmir Eylül Universitesi Metalurji Malzeme ve Mühendisliği okumaktayım.   Di..