Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Beni kendine bulaştırma aşk

Beni kendine bulaştırma aşk
 

Resim için teşekkürler... "kitapokuyoruz.com"


Beni kendine bulaştırma aşk

Git!

Korkuyorum senden…

 

Her yağmur sonrası

Her gün batımı

Herhangi bir şiir arası

Yahut

Bir melankolinin tam ortası gibi

Gelme davetsizce

Git!

Bağlama beni…

 

Beni durgun denizde

Alabora etme

Yapma!

 

Bilirsin

Düşüktür benim

Bağımlılık eşiğim…

 

Hangi dağda kurt ölse

Hangi duygu

Hangi bellekte

Sırra kadem bassa

Yahut

Nerede bir hüzün

Türkü gibi dile dolansa

Dayanamam,

Bilirsin

Git!

Zorlama beni…

 

Beni kör mısralarımda

Sağır hayallerimle

Bir başıma bırak aşk!

 

Sana layık olamam

Korkuyorum

Hadi git!

 

Uğraştırma beni…

 

Diğer şiirleri…

 

 

 
Toplam blog
: 290
: 2581
Kayıt tarihi
: 15.06.06
 
 

Kimya Yüksek Mühendisi. Sporsever ve edebiyat aşığı. Periyodik tablo, T cetvel..