Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Beni Sen mi yarattın

Beni Sen mi yarattın
 

Alıntı.


Ne oldu farkım neydi zaman mı başım yedi
Bezminin ezelinden az mı gezdim süzeli
Demiştin; Tez elinden bende sezdim güzeli
Gözüm ar edip eğdi başın mı başım yedi?
 
Sordum; Zayin miyim yar sil baştan mı olacak
Misk de amber dedikçe kendimden geri kaldım
Dedin; Sandım yerin var! Geç taştan mı kalacak
Çömez imar sildikçe bendimden seri saldım!
 
Birde eğlendim maksur amacım değil mişsin
Emelinden istekken medet beklemem saçma
Gereğim olma maksut yamacım eğilmiş-sin
Loş canana köstekken rahvan eklemem! Kaçma. 
 
Keşkenin yemeğinden nem yarar lezzet bulsam
Paramparça hem sırça sanığından vefasız
Giden ben emeğinden nem karar izzet salsam
Gönlüm hun bölük parça yanığından sefasız.
 
Beni sen mi yarattın nedir zül eziyetin
Boz bülbül sille tokat dermanım olma yeter 
Yanık çerağ arattın anmam tül meziyetin
Başka yar mı yok akad? Saygı duy, bulma biter!
 
http://www.edebiyatdefteri.com/beni-sen-mi-yarattin-86882-1-siiri/
 
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..