Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '20

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Beni Sevsin Diye Uğraşmak

Kızların dikkatini çekmek için önde kalmış iki tel saçımı tükürüklediğimde bu işin onursuzluk olduğunu düşünmüştüm fakat bugün fikrim değişti ama ne yazık ki o iki tel saç artık yok!

Tamamen doğal/normal, insanın kendini ifade etme/kabul ettirme davranışı.

Herkes herkese uygun olabilir. Çoğu bizim olacakları böyle kaybederiz.

“Söyleseydin senin olurdum”

Söyleseymişiz bizim olurmuş, söylememişiz, düşünebiliyor musun?

Burada bir de karşının durumuna bakılır, “O istiyor mu?”

Boş laf tabi, sen istiyorsan elde etmeye çalışacaksın.

Yanlış olan elde etmeye çalışmak değil yöntemi.

Sana merhaba diyen biri bile aşkına adaydır, aşkı insanların kendileri yaratır.

Düştüğün zor durumlar, reddedilme, rezillik…

Görünce çarpılma çok nadir olur ki o da çoğunlukla karşılıksız olur, ateşi sen yakacaksın!

Ben beğendiğim biri beni sevsin diye uğraşırım…

Elde edemesem bile benim bir sevdam olur.

Beğendiğine hiçbir harekette(sevgi anlamında) bulunmayan odundur!

Tabi abartmamak lazım. Seni beğenmemişe/beğenmeyecekse belli olur zaten. Dengi dengine filam derler, yemişim dengini, padişahın kızına bile asıl!

Aşk konusunda akıllı uslu olunmaz!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..