Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Beni yalnız bırakmayın

Beni yalnız bırakmayın
 

Öncelikle kitabımla ilgili olarak bana yorum yazan, kitabı alacağını söyleyerek cesaret veren herkese teşekkürler. Şimdi sıra sizde. Beni yalnız bırakmayın. Blogdan başka arkadaşlar da kitap yazmalı, çıkarmalı. Bir kitap çıkarmak çok da zor değil. Düşünsenize ben yapabildikten sonra siz haydi haydi yaparsınız.
...
Yalnız öncelikle şunu söyleyeyim büyük yayınevlerinde pek şansımız yok. Onlar bizim gibi isimsiz yazarlara pek şans vermiyorlar. Ben denedim. Hatta bizim gibi isimsiz yazarlardan kurtulmak için değişik yöntemler geliştirmişler. Mesela adı bende saklı kalsın kitap projemi sunmak için bir büyük yayınevinden randevu istemiştim. Hemen verdiler randevuyu, şaşırdım. Ama gidemedim randevuya. Çünkü bendenize randevuyu Kuzey Kutbu'nda verdiler.
...
Bir başka yayınevi açık açık kitabımı yayınlamaları için ağzımla kuş tutmam gerektiğini söyledi. Ben azimli adamım. Ağzımla kuşu tuttum koştum yayınevine. "Sen serçe tutmuşsun. Bizim kastettiğimiz kuş deve kuşuydu" deyip kapıdan kovaladılar.
...
Bizlerin kitap çıkarabilmemiz için küçük yayınevlerine yönelmemiz ve kitabın maliyeti konusunda da yayınevine yardımcı olmamız gerekiyor. Bendeniz öyle yaptım.
...
Büyük yayınevlerini unutun. Oralara her türlü hınzırlığı iyi bilen ben bile giremedikten sonra siz hiç giremezsiniz. Adamlar almıyorlar. Vallahi Victor Hugo kılığında gittim bir yayınevine yine başaramadım kitabımı kabul ettirmeyi. Daha ne diyeyim ben size.
...
Kitap çıkarmayı ciddi olarak düşünen arkadaşlar bana mesaj yazarlarsa kendi kitabımı nasıl çıkardığım konusunda samimi olarak onlara bilgi veririm.
...
"Blogda yazarak nereye varacağız?" diye düşünürseniz. Bunun en güzel cevaplarından biri de en azından güzel bir kitaba varabilirsiniz. Elbette imzası size ait olan, sizin kitabınız. Tüm blog yazarı arkadaşlarımı bu konuda ciddi ciddi düşünmeye davet ediyorum. Davetiyeler ayrıca gönderilecektir.


 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..