Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Kitabımı almak isteyenlere duyuru

Kitabımı almak isteyenlere duyuru
 

Duygu dolu günler yaşamaktayım. Kitabımla ilgili olarak bir çok arkadaşımdan kutlama mesajları aldım. Hala da almaktayım. Yine bir çok arkadaşım kitabımı nereden nasıl temin edebileceğini soruyor. Kitabın ismini, benim gerçek ismimi soran arkadaşlarım da var. Benim gerçek adım Kemal Kara. Kitabın adı da Çılgın Günler Türkiye. Tunç Yayıncılık'tan çıktı kitap ve şu anda Kitapyurdu'nda satılıyor. Yavaş yavaş dağıtımı yapılıyor. Yani dileyen arkadaşlar Kitapyurdu sitesine girerek siparişle Kemal Kara'nın yani bendenizin Çılgın Günler Türkiye adlı kitabımı temin edebilirler.

Milliyet Blog yazarı olarak bir kitap çıkarmakla bir anlamda bloğun da sorumluluğunu taşıdığımı düşünüyorum. Bu kitabın başarılı olmasının blogdan kitap çıkaracak olan arkadaşlara cesaret vereceğini umuyorum. Yine bir blog yazarının kitabının başarısı blog yazarı olarak yayınevlerinin kapısını çalacak arkadaşlara da bir katkısı olacak.

Elimden geldiğince yine bu kitapla fuarlara katılmaya çalışacağım. Bir Milliyet Blog yazarının kitabının geleceği en iyi yere gelmesi için uğraşacağım.

Bu arada kitabımın basında da yavaş yavaş yer almaya başladığını duyurmak istiyorum. Sabah'tan Yüksel Aytuğ, Milliyet'ten Melih Aşık, Akşam'dan Burhan Ayeri sağolsunlar kitabımdan köşelerinde övgüyle sözettiler. Kitap ayrıca Takvim ve Güneş gazetelerinde de haber olarak yer aldı. Önümüzdeki günlerde basında daha çok yeralacağını umuyorum kitabın.

Kitabıma ilgi gösteren tüm blog yazarı arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bir kitap çıkarma düşüncem blogda doğdu ve bunu uyguladım. Geleceğe gitmeyi başaramasam da bir kitap çıkarmayı başardım. Bu yolda kitap çıkarmak isteyen arkadaşlarım bana kemalkara4@mynet.com'a mail atarlarsa her türlü bilgiyi fikri vermeye hazırım. Destek veren herkese tekrar tekrar teşekkürler...

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..