Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '13

 
Kategori
Babalar Günü
 

Benim babam

Benim babam
 

Babalara bir demet çiçek sunuyorum.


Bugün babalar günüdür,bütün babaların bu mutlu  gününü  candan kutlar, aramızdan ayrılanlara  Allah'tan  rahmet, hasta olanlara  acil şifalar  ve  çalışarlara  da sağlıklı ve başarılı günler  diliyorum. Babamı    kaybedeli  koca  27 yıl oldu. Bugün bir kez  daha aşağıdaki şiirimle  anmak istedim. Bu güzel babamı da saygıyla ve  rahmetle anmak istiyorum.  Ve de onun için yazmış olduğum bu şiirimi sizlerle   paylaşmak istiyorum....Tüm babalara  selam olsun.... 

Ben

Babamı

Hep tarlada görürdüm

Çalışkan ve güleçti harman yerinde

Kinden, nefretten uzaktı

Eli açık, paylaşmayı severdi

Gönlünce zengin ak-paktı

El malına “ ateştir sakın dokunmayın ” derdi

Sevgiden yana aydınca eserdi

Ekim’de coşar, Ağustos’ta gülerdi

Alnında akan teri buğday sarısı

Bütün çabası

Bizi mutlu etmekti 

***

Benim babam

Maviyi aydınlatan

Harman yerinde

Alın teri, göz nuru

Gözleri aydınlık, başak başaktı

“ Yalancıya, vurguncuya

Talancıya

Namerde muhtaç

Olmayın” derdi

Yetmiş beş yaşında genç bir delikanlı

Hep sıcak aile ortamında

Onurlu ve özgür yaşamaktı

Bütün derdi 

***

Sözü, sohbeti yerinde

Konuk komşuya saygılı

Ailemize vefalı

Derin düşünür

Hoşgörülü bir erdi

Hepimizi bağrına basar

Güneş denli severdi 

Benim babam

Sevgiden yana aydınca eserdi

Ekim’de coşar, Ağustos’ta gülerdi...

Abdülkadir GÜLER

15 Haziran 2010  / 18 Şubat 2011 – Söke.

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..