Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

21 Kasım '06

 
Kategori
Meslekler
 

Benim erim, erbasim, astsubayim, subayim...

Benim erim, erbasim, astsubayim, subayim...
 

Dunyanin en iyi eri benim erimdir... Dunyanin en iyi onbasisi, cavusu, uzman erbasi bizimdir. Dunyanin en iyi astsubaylari bizdedir. Benim subayim dunya subaylarinin en iyisidir!

Ama;

Hicbiri digerinden ustun degildir... Benim erim, onbasim, cavusum, uzman erbasim, astssubayim, subayim cok iyi bilir. Biri olmadan oburunun olamiyacagini...

Dunyanin en iyi pilotlari bizdedir. En iyi piyadesi, topcusu, guvenlikcisi, tankcisi da...

Dunyanin en iyi Denizcileri bizdedir... Deniz Piyadeleri de...

Dunyanin en iyi Jandarmasi, Hava, Kara, Deniz Kuvvetleri bizimdir... Sahil Guvenlikcileri de...

Ama;

Hicbiri digerinden farkli, digerinin uzerinde, digerinden degerli degildir...

Benim Jandarmam, Havacim, Denizcim, Karacim cok iyi bilir ki; biri olmadan digeri olamaz!...

Turk Ulusunu koruma ve kollama gorevini ustlenmis Turk Silahli Kuvvetleri bir butundur... Tek tek degil, ekip olarak calisirlar... Birlik de calismanin, savasmanin geregine inanmislardir... Tek baslarina hicbir sey yapamiyacaklarini, hicbir sey olmadiklarini iyi bilirler...

Aksini dusunenler; menfaattci, bagnaz, tutucu, egoist, cikarci, kendini begenmis, yobaz, Ataturk dusmanidirlar...

Niye mi?

"Dunyanin hicbir ordusunda yuregi seninkinden daha temiz; daha saglam bir askere rast gelinmemistir. Her zaferin mayasi sendedir. Kanaatinle, inancinla, itaatinle hicbir korkunun yildiramadigi demir gibi pak kalbinle dusmani nihayet alt eden buyuk gayretin icin minnet ve sukranimi soylemeyi nefsime bir borc bildim. Sizin gibi kumandanlari, zabitleri, neferleri olan bir millete yad elleri altinda kole olmak mumkun degildir..."

Baskomutan Mustafa Kemal, 20 Eylul 1921

Mevcut sorunlari konusmak, tartismak, cozumler uretmek; Baskomutan Mustafa Kemal'e inananlarin gorevidir...

Sorun yokmus gibi, sorunlardan kafalarin cevrilmesi, Turk Komutanlara yakismaz...

Askerligin ruhuna ters duser...

Daha iyi, daha iyiye diye arayis icerisinde olmak hepimizin gorevidir...

***

Ferdi'ye yardim icin tiklayin: http://biryardimeli.bz.tc

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..