Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '14

 
Kategori
TV Programları
 

Benim Hala Umudum Var gün değiştirdi !

Benim Hala Umudum Var gün değiştirdi !
 

Daha Bismillah 2 bölüm oldu FOX'ta yayınlanalı..

Star'dayken perşembe 22.30 civarlarında başlarken ilk 10 içinde yer alan BHUV ; FOX'a geçince aynı gün ama 20.30'da kendine yer bulmuştu.. Ama ne olduysa bu saat onlara yaramadı... Dün geceki 27.bölüm TOTAL'DE 26. AB'de 22. olabildi.. Dizinin geçen haftaki bölümü de ; TOTAL'de 25. AB'de 21. olmuştu..

Ve haliyle FOX'tan jet müdahale geldi..

Bildiğiniz gibi bu hafta Bir Aşk Hikayesi final yaparak izleyenlerine veda etti ve haliyle salı günü boşalmış oldu.. İşte FOX, Benim Hala Umudum Var'ı buraya koydu..

Yani Beni Hala Umudum Var bundan böyle yeni bölümleriyle salı geceleri 22.30'da yayınlanacak..

Perşembe günü Kurtlar Vadisi Pusu, Aramızda Kalsın, İntikam, Arkadaşım Hoşgeldin gibi rakiplere karşı direnmesi pek mümkün olmuyordu.. Salı günü ise Kaçak,Çalıkuşu,Benim İçin Üzülme ve O Ses Türkiye'ye karşı durmaya çalışacak..

Ben bu müdahaleyi gayet yerinde buluyorum..

Çünkü BHUV ; Star'da yayınlanırken 22.30 sularında iyi bir izleyici yakaladı.. Bu kuşağa dönmesi bir nebze olsun reytingleri toplayacaktır..

İlerleyen haftalarda bu müdahalenin sonuçlarını göreceğiz..

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..