Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '08

 
Kategori
Anılar
 

Benim hayatım

Benim hayatım
 

bu benim


Sevgili sivyus ;


Benim hayatım çok enterasandır


İlkokula gittim bir heyecanla


‘’Şöyle güzel böyle güzel’’ diye söylediler


Girdim sınıfa


Hoca anlatıyor


İpin ucunu kaçırmışım


Hocayı dinlemiyorum


Etrafa bakmaya başladım.


Daha sonra , bari yanımdaki ne yapıyorsa


Onu yapayım dedim


Yanımdaki yazı yazıyor


Ben de yazayım dedim


Yazdım , yazdığını;ancak


Sonra kız beni şikayet etmeye gitti .


Meğer ben onun yazdığının aynısını


Yazarken. Onun adının yazmışım.


‘’ bu benim adımı yazıyor diye şikayet etti’’


Sonrasını hatırlamıyorum.


Tutturdular ben öğretmenimi rahatsız ediyormuşum diye


Yaramazlık yapıyormuşum, çok konuşuyormuşum


;ama ben sus pus oturuyorum. Bir şey yapmıyorum ki.


Allah allah dedim. Siz misiniz bunu bana diyen


Olmayan bir şeyi bana gösterdiniz.


Bu olmayanı ben kendime oldurayım.

Akıllıyken yaramaz oldum


İlk okulda hep derse geç gelirdim.


Annem gebe


Hocam da ben geç geldim diye bizim evi arayıp , beni şikayet ederdi.


Annem o haliyle kalkar telefonu açardı


Cık cık cık


İlahi hoca hiç düşünce yok mu sende.


Orta okulda 3 sene teşekkür belgesi aldım.


Beşinci sınıfta, bir sırada 3 kişi oturuyorduk


İkisi birlikte yapıp sınavlarda kopya çekiyorlardı.


Bana kopya vermiyorlardı.


Bir tanesi çalışkandı zaten.


Diğeri benim gibi orta halli


Dönem sonunda çalışkan çocuk takdir aldı.


Çok normal.


;ama diğeri alamadı ben aldım.


Allah adaletli davrandı.


Çok şükür.


İttifak kurdular;ama ben kazandım.


Lise 1 sıkıntılıydı.


Ha unutmadan hiç kimseden çekmedim matematik’ten çektiğim kadar.


Fizik, kimya hepsi matematik ile ilgiliydi.


İlk dönem geldi 6 tane zayıf


Üç tane sıfır, üç tane bir


Neyse çalıştım ikinci dönem

Verdim hepsini.


Zoru başardım yani


Lise 2 ve 3 rahattı ;çünkü kendi bölümümü seçtim


;yalnız hayattan öğrendiğim bir şey var.


İnsanın kendisine yaptığı en büyük kötülük


Kendi kendisini bitirmesidir.


Dost tavsiyesi.


İşte bu kadar...

öperim sivyus


Hoşçakal.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..