Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '08

 
Kategori
Futbol
 

Yabancı sınırlaması serbest olmalı

Yabancı sınırlaması serbest olmalı
 

Fener, çok doğru yabancı transferler yaptı ve hepsi de kaliteliydi.


Federasyon 6+1 olarak açıklamıştı yabancı sayısını.

Daha sonra 6+2 olarak değiştirdi. Bu benim için bir anlam taşımıyor. Yapacaksan serbest bırak daha iyi. Gıdım gıdım arrtırcaksan hiç yapma. Türkiyedeki takımlara baktığımızda en doğru yabancı transferini fenerbahçe yapıyor. Roberto carlos: fenere güven aşıladı. Lugano ve edu idare eder, alexin son 4 senede yaptıkları belli. Marco daha iyi olabilir. Kezman gitmeli. Devidi ben beğeniyorum Geçen sene ve bu sene attığı gollerle Türkiyede çok iş yaptı. Bu sene de avrupada attığı gollerle de adından söz ettirdi. Yani genelde fenerin futbolcuları iyi bir performans çiziyor.

Şimdilik durum bu. İnanın böyle transferler yapan takım yabancı sınırlaması kalktığında daha iyi işler yapacaktır. Şu anda ekonomisiyle en iyi transfer yapan klüp fener. Bu işin temeli ekonomiye dayanıyor .

Uzun lafı kısası: Yabancı oyuncu serbest kalıp, Türk futbolcularda akıllarını başlarına almalı ve kendilerini yetiştirmeli.Türkler de yabancılardan bir şeyler öğrenir ve kendilerini yetiştirirler, sınırlar kalkarsa.

Ergin

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..