Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

Benim hikayem

Benim hikayem
 

alan buckle & bubble flowers


Hüzünlü ve yalnız. Doğuştan bahşedilenlerle yaşamak zorundayım. Beni bırakmayan ve benim de bırakamadıklarım var. Daha öncesi var mıydı, bilmiyorum. Hatırlamıyorum daha doğrusu.

Hep böyleydim ben, hiç değişmedim. O yüzden hikayemdekiler de değişmiyor. Çocukluğumdaki gibi içten oldum hep, dürüst ve iyi niyetli. Büyümedim ben. Farklı düşünmeyi ve davranmayı öğrenemedim. Ne isem o oldum. Rol yapmadım. Kendi girdaplarımda boğuldum. Çok acı çektim.

Değişmedi yine aslolan ben. Aynı kaldım. Bu, ‘benim’ hikayem. Yanlış gelse de başkalarına, bana özel, bana ait hep. Her şeyiyle benim. Keşkeleri, belkileri olsa da yaşanmış, yaşanıyor…

 
Toplam blog
: 29
: 347
Kayıt tarihi
: 28.11.06
 
 

Öğrendiklerimiz unuttuklarımızdır bazen ve biz unuttuklarımızı hatırlamak istemeyiz… Bu blogda ne..