Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Benim için eskisinden daha...

Benim için eskisinden daha...
 

Yüzündeki çizgilerinle saçındaki beyazlarla,

Benim için eskisinden daha güzelsin…

Geçen gün bir arkadaşımın tavsiyesiyle aldığım müzik cd sinin içinde, eski olan ama şimdi daha da anlamlı olan bu Ajda şarkısını dinlediğimde gözlerim doldu. Çocukken ya da gençken yani ölüm; sadece sevdiğiniz ya da tanıdığınız insanların değil de hiç bilmediğiniz birilerinin başına gelir diye düşünürken, kalbiniz henüz tam anlamıyla kırılmamışken. En büyük üzüntüleriniz, beğendiğiniz oğlanın ya da kızın size okulda bakmaması iken… Hırslarınız, yapmacıklıklarınız, sevmeden seviyormuş gibi davranmak zorundalıklarınızın olmadığı dönemlerimi düşündüm, o zamanlar dinlediğim bu şarkı bana nasılda önemli ve anlamlı geliyordu, platonik bir aşktı anlamı, sevip kavuşamayan iki insandı… Oysa şarkı zaten kendi çözümlüyor içinizdeki dünü ve bugünü “ Her yaşın ayrı bir güzelliği var” derken… Geçmişten bugüne beni düşünüyorum da, kaçımız kalbi kırık bir aşk hikayesi, bir dost vedası yada sevdiğimiz birinin kaybını yaşamadık ki. Bunlar olmadan nasıl, yüzümde ki o çizgilerin, saçımda ki beyazların bir anlamı olabilir ki? Ya da büyük mutlulukları yaşamasaydım içime sinen, gözlerimi güldüren bir gülüşüm olabilir miydi? Kaybetmeyi beklemeden değerini bildiğim kaç tane kıymetlim var artık hayatımda? Yâda varda kıymetini anlamak için kaybetmek zamanını mı bekliyorum acaba?

Dolu dolu bir hayatı yaşayan biriyle, sadece bir yönüyle hayatı yaşamış birinin gözleri aynı bakabilir mi dünyaya? Ne zaman bırakacağım zamanı bu kadar önemsemeyi? “ Bırak varsın geçsin yıllar” demeyi ne zaman öğreneceğim acaba? Bir gün birine; yüzündeki çizgilerinle, saçında ki beyazlarla benim için eskisinden daha güzelsin diyebilecek miyim? Ya da bundan 5 yıl sonra dinlediğimde bu şarkı; bana ne anlatacak acaba, şu an hissettiğim ve çok önemli olduğunu düşündüğüm tüm duygularım için, çocukça ve komik bir gülümseme mi olacak acaba hayat benim için? Her şeye rağmen yine yeniden diyebilecek miyim, " Her yaşın ayrı bir güzelliği var" diye…

 
Toplam blog
: 16
: 748
Kayıt tarihi
: 05.06.07
 
 

28 yaşımdayım. Ankarada yaşıyorum, gezmeyi ve keşfetmeyi seviyorum. Aslında kısaca... İyi biriyim..