Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '08

 
Kategori
Deneme
 

Benim kocam yapmaz

Benim kocam yapmaz
 

Bunu hikayeyi internette okudum. Türk kadınının aldatma olayına bakış açısını anlatıyor. Gerçekten bu anket yapılmış mı yapılmamış mı onu da bilmiyorum.

Adamların işi gücü yokmuş gitmişler farklı ülkelerin kadınlarına “kocanız sizi aldatsa ne yaparsınız? diye sormuşlar..

Böyle bir soru kadına sorulur mu? Orası ayrı bir hikayedir.

Neyse gelelim cevaplara;

Rus kadın, “evi terk ederim” diye cevap vermiş.

Fransız olanı “ses çıkarmam aşığıma gider teselli bulurum” demiş. Çok sakıncalı bir durum Türkiye için. Yapılan bu tür çapkınlık, ya da aldatma olayı ülkemizde erkek için “elinin kiri”, kadın için ise “namussuzluk” olarak görülür. Kadın kocasının aldatmasına kızıp aşığına gitmesi durumunda, olacakları düşünmek bile istemiyorum

Neyse cevaplar devam edelim. İtalyan “direkt gittiği kadını vururum” diye cevaplamış. Tabi ki böyle cevaplar, ne de olsa Akdeniz kanı var onlarda.

İspanyol ise, “kocamı vururum” diye cevap vermiş.

Yunanlı ise “ikisini de vururum” demiş.

Peki Türk kadını ne demiş. Burası ilginç “Benim kocam yapmaz” diye cevap vermiş.

Erkeğin doğası farklıdır.

Dünde yazmıştım, erkekler yaratılış itibariyle güzel gördükleri bayana bakarlar.

Peki bunun sorumlusu sadece erkekler midir? Güzel kadın olacak erkek bakmayacak. Zor bir durumdur.

Bence bunun sorumlusu biraz da çekici giyinen kadınlardır. Kadın güzel giyinirse, bir de erkeğe bakarsa, frikik atarsa, erkeği baştan çıkarırsa, söyleyecek bir şey bulamıyorum. Gerisini siz düşünün. Sonra da “eğlenilecek kadın var evlenilecek kadın var” diye laf çıkarırılar.

İnsanlık tarihindeki ilk cinayetin sebebinin bile bir kadın olduğu düşünülürse, bu tür olaylarda kadında erkek de iyi düşünmelidir. Bu işlerin şakası olmuyor. Cinayet oluyor, yuvalar yıkılıyor, çocuklar anne ya da babasız büyütülmek zorunda kalıyorlar. Değer mi sizce?

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..