Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '07

 
Kategori
Haber
 

Benim midem bulandı …

Benim midem bulandı …
 

Zamanın kısa sürdüğünü Japonlardan anlayabiliriz. Adamlar 24 saatlik süre zarfında günün 4 saatini uyuyarak 2 saatini sosyalleşerek ve diğer zamanı ise çalışarak geçiriyorlar. Adamlar çalışmıyor resmen kendilerini yiyorlar. Haberlerde v.b. yerlerde de görüyoruz adamlar uykuyu yol sürelerinde dolduruyorlar, yani bugün metroya binen bir Japon 45 dakikalık yol süresinin 30 dakikasını uyuyarak geçiriyor. Adamlar çalıştılar çabaladılar ve 10-15 yıl içerisinde dünyanın en güçlü ekonomisine sahip oldular. Ne sağlarında ne sollarında düşmanları var. Tek düşünceleri para kazanmak, ferah yaşamak olan bu insanlardan örnekler alıyor muyuz?.. ne yazık ki hayır…

5 yıllık süresi dolacak bir hükümet, 5 yıl öncesiyle değişen bir şey var mı? Ben göremiyorum. Onlara kalırsa ekonomi süper. Ben devlet memuruyum. Maaşım ortalama 750 civarı bunun içinde evlilik yardımım sakat vergi dilimim v.b.lerde var çıkartırsak net aldığım maaş 650-80 arası gider gelir.

5 yıl öncede ekonomiyi tartışıyorduk 5 yıl oldu halen ekonomiyi tartışıyoruz. Buda bir şeylerin değişmediğinin en büyük kanıtıdır.

5 yıl önce Siyaseti, Komşu İlişkilerimizi, Irak’ı, Kıbrıs’ı, Ermeni’yi tartışıyorduk bugün yine bunları tartışıyoruz. Yani yine değişiklik yok.

26 yıllık yaşamım boyunca son 10 yılımı çok net hatırlıyorum yaşadığımız hayatın, ülke yönetiminin yıllardır aynı konular üzerinde tartışma yaratması ve bu konular hakkında sürekli dönüp dönüp aynı şeylere gelinmesi benim midemi bulandırdı.

Artık bazı şeylerin aşılması gereken ülkemizde, halen; aşırı sağ, aşırı sol, aşırı milliyetçi kavramlarının arkasına sığınarak ülkemize zarar vermeye devam ediyorsak bu konularda da artık düşünmemiz gerekir.

Aşırı solcu, sağcı, milliyetçi kesimimiz fazlasıyla oldu. Ama bir türlü ülkesi için çalışan bir kesim yaratamadık. Bu bu kadar zor mu?.. hayır. Kişisel veya örgütsel menfaatlerden çok kitlesel menfaatlerimizi düşünmeye başlayacağımız gün, bunun çok basit ve kolay uygulanan bir yöntem olduğunu anlayacağız.

Ülkemizin her yönden kıskaca alındığı, her anlamda dört bir yandan zorluklar çıkarılmaya çalışıldığı bu dönemde; konusu ne olursa olsun her kemsin ayrı gayrı demeden; ırk, renk, din farkı ayırtmaksızın birbirimizi kucaklama zamanıdır. Geçmişte tek yürek tek bilek olmuş ve yüz binlerce silahlı bir sisteme on binlerce kişiyle kazma kürekle karşı gelip, bu güzel vatanı kurmuş millet olarak artık yapılanlara kulak verip dur demenin zamanı gelmiştir.

Bu ülke için doğruları yapmaya çalışanı, kendi kişisel yada örgütsel istekleri için vatanı; örgütünün menfaatinden alçak görenleri koruyacağımız düşüncesine sahip olanları artık bu vatanın her evladı fazlasıyla reddedecektir. Tepkilerini koyacaktır ve toplum içerisinde kabul etmeyecektir. Onlarca kişinin isteklerinin mi milyonların isteklerinin mi önemli olduğu tüm vatandaşlarımıza iletilmesi gerekmektedir. Bu doğrultuda her bir ferde ayrı ayrı görev düşmektedir.

Midemizin artık bulanmaması için; sağ, sol, milliyetçi menfaati değil kitlesel (Türkiye) menfaat için adıma atmaya başlamanın zamanı gelmiştir. Ben bir adım atıyorum… ve meslektaşım, vatandaşımız, arkadaşımız, ülke menfaatini önde tutan bir şahsın öldürülmesini KINIYORUM.

 
Toplam blog
: 11
: 655
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

04.06.1980 yılında Kocaeli Kandıra İlçesinde doğdum. 1996 yılına kadar Kandıra'da 1996 sonrası İzmit..