Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Benim ömrüm senin yokluğundu

Benim ömrüm senin yokluğundu
 

bir gün gelirsin umudu taşır her insan...


Hırçın dalgaların kıyıya vuruşu gibi nefretimi yüzüne vurmak istedim. Nefreti içimde barındıramam, ama sana özeldi bu hissiyetim. Giderken bıraktığın gözü yaşlı yüzü, şimdi nasıl olur da anımsamak istersin.

Umutların tükendiği, sevdanın yok olduğu bir dünya etrafımda dönerken ben seni yoluma ışık tuttum.

Başka yalanlarda sen kendini ararken, aşk zannettiklerine yalan sözlerle sarılırken, ben ömrümü senin yokluğunda, bir kadeh rakı içinde geçirdim, bilemedin!

Saygılarımla

Sevcan İLKYAZ

 
Toplam blog
: 35
: 383
Kayıt tarihi
: 03.12.11
 
 

1986 Doğumluyum, Süleyman Demirel Üniversitesi mezunu olup, eğitimime Anadolu Üniversitesi Açıköğ..