Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '14

 
Kategori
Siyaset
 

Benim oyum

Benim oyum
 

Karikatür: Mehmet Tevlim


 

Oyum oyum değerli oyum…

Karşı koyan tek gücüm…

Söyle, seni nereye vereyim…

"Önce nereye vermeyeceğimi söyleyeyim"…

Benim oyum, paralel soygunculara karşı…

Benim oyum, din tüccarlarına karşı…

Benim oyum, Allah ile aldatanlara karşı…

Benim oyum, kendini padişah sananlara karşı…

Benim oyum, kendi çıkarlarını hırslarını her şeyin üstünde tutanlara karşı…

Benim oyum, liderimiz uçurumdan atlarsa bize de arkasından atlamak düşer diyenlere karşı…

Benim oyum, bu toplumu ayrıştıranlara karşı

Benim oyum, Cumhuriyeti kuranlara saygısız davrananlara, kadir kıymet bilmezlere karşı…

Benim oyum,  kendi bağnaz düşüncelerini fikirlerini topluma dayatmak isteyenlere karşı…

Benim oyum, sahnenin önünde evliya arkasında eşkıya olanlara karşı…

Benim oyum, yalanla, dolanla ülkemizi yönetenlere karşı…

Benim oyum, mezhepçilik yapanlara, tarikatçılara, cemaatçilere karşı…

Şimdi oyumu açıklıyorum…

Cumhuriyetle, Atatürk’le barışık olanlara…

Ayrıştırıcı değil, birleştirici olanlara…

Eşitlikçi, sosyal adaletçi, laik olanlara…

Dürüst, çalışkan, hesap vermekten korkmayanlara…

Din, mezhep, inanç, ırk ayrımı yapamayan ve özgür düşünceden yana olanlara…

Emeğe saygılı olan ve değer verenlere…

Ve özet olarak:

Mevcut soygun düzenine karşı, kazanmaya en yakın partide gücümüzü birleştirelim…

Oylarımız hiçbir dönemde bu kadar kıymetli olmamıştı…

Düşüncelerine katıldığınız sevdiğiniz parti eğer kazanamayacaksa oyunuzu birleştirin…

Ben oyumu: “Türkiye’nin birleştirici gücüne veriyorum”

 

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..