Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Benimle boşanır mısın?

Benimle boşanır mısın?
 

Benimle boşanır mısın?

Severek evlendik birbirimizle, hiçbir kişinin tesiri altında kalmadan.
Ve kırmadan birbirimizi uzun yıllar paylaştık seninle.
Aldatmadık, yanıltmadık, üzmedik, kırmadık, sevgiyi merkezimize aldık daima...
Gidebildiği yere kadar götürüp, ellerimizin uzanabildiği noktalara taşıdık heyecanlarımızı.
Bunu yaparken hep umut aşıladık çevremize hedeflerinden şaşmamaları için....
Gün oldu, günler oldu, aylar , seneler birbirini kovalarken sevgimizin sürüklediği eskimişliği damak tadı olarak nitelendirdik.
Biliyorum, bu sana son yazışım, sana sevgimi son sunuşum, serzenişim değil,
Ve olmayacak da.
Sen oldukça ben bulunacağım, hayat durmadıkça sevgim durulmayacak...
Yeni bir renk, yeni bir sevgili peşinde de değilim aslında.
Senin peşinde oldum hep, ve senle...
Var ile yok arası değil mi ki ömür. Yaşam sürerken gözkırpmalarımız değil miydi aşk.
Her yola çıkışım sana attığım adımlarımdı.
Her kitap okuyuşum senden özet çıkarmaktı.
Kendimle düştüğüm çelişkilerin nirengi noktasıydın benim için.
Geçenki yağmurda ıslanırken düşündüm bunu, kafamda karaladığım şiir mısralarında...
Seni sen olmadan da sevebilir miyim?
Yapabilir miydim bunu?
Denemek istiyorum....
Ve sana duyurmadan:
Benimle boşanır mısın?

 
Toplam blog
: 78
: 658
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

İstanbul Üniversitesi'ni bitirdikten sonra, değişik yayınlarda editöryal çalışmalara başladım ve ..