Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '08

 
Kategori
Futbol
 

Bensu Florya'da!

Bensu Florya'da!
 

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=118301

Bloğumda kızım Bensu'nun yılın golü yarışmasında büyük ödülü kazandığını duyurmuştum. Ödül töreni nihayet 16 Eylül Salı günü gerçekleşti.

Cola Turka Yılın Golü Talihlisi Hakan Balta’yla Buluştu

Cola Turka Yılın Golü Talihlisi Ceren Bensu Arslan, bugün Florya Metin Oktay Tesisleri’nde Cola Turka Yılın Golü’nün sahibi Hakan Balta ile bir araya geldi.

Geçtiğimiz sezon atılan 64 gol arasından seçilen 9 golün Galatasaray.org’da oylamaya sunulduğu yarışmada, Hakan Balta’nın Turkcell Süper Lig 34. Hafta maçında Gençlerbirliği OFTAŞ’a attığı gol, taraftarların oylarıyla yılın golü seçilmişti.

Hakan Balta’nın golüne oy verenler arasında yapılan çekilişte yılın golünü atan futbolcuyla tanışma ve Ülker ürünlerinden oluşan bir hediye seti kazanan Ceren Bensu Arslan, Hakan Balta’nın kendisinin idolü olduğunu belirterek şunları söyledi: “Ben de Bursa Sağlık gücü futbol takımında futbol oynuyorum. Ve Hakan Balta gibi sol bek olarak görev yapıyorum. Onun Milli takımda ve Galatasaray'da ortaya koyduğu inanılmaz bir performans var. Onunla burada olmak benim için büyük mutluluk. Burada olduğum için çok şanslıyım.”

Küçük yaşlardan itibaren erkek arkadaşları ile sokakta futbol oynadığını belirten Ceren, ilk kez 5 yaşındayken Bursaspor-Galatasaray maçına gittiğini ve o günden bu yana Bursa’daki tüm Galatasaray maçlarını takip ettiğini ifade etti.

Ülker Kurumsal İletişim Spor Sponsorlukları yöneticisi Ertuğ Sılay, Hakan Balta'ya yılın golü ödülünü verirken, talihli Ceren Bensu Arslan’a da Ülker ürünlerinden oluşan hediye seti takdim etti.
Kaynak:
http://www.galatasaray.org/futbol/futbol_as/haber/1925.php

 
Toplam blog
: 57
: 2828
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

17 yıldır uluslararası firmalarda yöneticilik yaptım. Bunun yanında şirketlere satış, yöneticilik, k..