Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '13

 
Kategori
TV Programları
 

Berk Oktay'a köpeği saldırdı iddiası yalan çıktı | Dizi çekimlerine devam ediyor!

Berk Oktay'a köpeği saldırdı iddiası yalan çıktı | Dizi çekimlerine devam ediyor!
 

Bugün magazin kulislerinde bir iddia ortaya atıldı...

'' Akasya Durağı, Arka Sokaklar gibi dizilerde oynayan ve son olarak Benim Hala Umudum Var dizisinde rol alan ünlü oyuncu Berk Oktay'ın evinde beslediği Rottweiller cinsi köpeğinin saldırısına uğradığı ve ünlü oyuncunun bu olay sonrası oyuncunun yüzü parçalandığı iddia edildi...Yüzü kanlar içinde kalan ünlü oyuncunun hastanedeki müdahalesinin ardından yüzüne 35 dikiş atıldı..'' deniyordu haber de..Hatta aynı habere göre Benim Hala Umudum Var dizisinin çekimleri 1 hafta aksayacaktı..

Ancak olayın öyle olmadığı hem oyuncunun kendisi tarafından hem de dizinin yapım ekibi GOLD FİLM tarafından açıklandı..

Berk Oktay twitter adresinden yaptığı açıklamada :

'' Sevgili arkadaşlar..Öncelikle ilginiz ve geçmiş olsun dilekleriniz icin çok teşekkür ederim..Evde talihsiz bir kaza yaşadım , bunun köpeğimle herhangi bir ilgisi yok..Benim sağlık durumum gayet iyi...Dizi setimiz devam ediyor...Güzel dilekleriniz icin tekrar sonsuz teşekkürler.. '' diye yazarak paylaştı..

GOLD FİLM yaptığı yazılı açıklamada :

'' Yapımını üstlenmiş olduğumuz ' Benim Hala Umudum Var ' dizisi oyuncularından Berk Oktay geçirdiği ev kazası sonucu yüzünden yara almıştır..Basında kendisi ve evcil hayvanı ile ilgili çıkan haberler tamamen asılsız olup ; Berk Bey'in sağlık durumu dizinin çekimleri için bir sorun teşkil etmemektedir.. Kamuoyuna ve seyircilerimize saygıyla duyurulur.. '' diye duyurdu..

 

Yani anlaşıldığı üzere Berk Oktay evinde bir kaza geçirmiş ve yüzünden yara almış.. Ancak ne bunun köpeği yüzünden olduğu ne de dizi çekimlerinin aksayacağı haberleri doğru değil..

Benim Hala Umudum Var sevenlerinin haberi olsun.. Durum budur..

 

koldasanil@gmail.com

twitter.com/anilkoldas

facebook.com/anilkoldas

 

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..