Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '08

 
Kategori
Futbol
 

Beşiktaş

Beşiktaş
 

Dikkat ederseniz spor kulüplerimizin amblemlerinde Türk bayrağı olmaz. Ancak bazı kulüpler var ki onların amblemlerinde var. Bunlardan biri de Beşiktaş Jimnastik Kulübüdür. Ben bu bayrağın anlamını öğreneli 5-6 sene oldu. 23-24 senelik bir Beşiktaşlı olarak bu durumu daha yeni öğrenmiş olmam üzücü.

Düşünüyorum da bu kadar önemli bir ünvanı neden Beşiktaş yeterince değerlendiremiyor. Sürekli üzerinde Beşiktaş kıyafetleri giyen hasta derecesinde taraftar olan bir gence amblemdeki Türk Bayrağını sorduğumda maalesef bilmiyor. Hatta bazı ortamlarda Türk Bayrağının konulma sebebini söylediğimde ise bir çok kişi inanmıyor. Eh! Benim de bu durumdan çıkardığım sonuç şudur ki; Beşiktaş bu bayrağın anlamını anlatmakta eksik.

Galatasaray veya Fenerbahçe'nin amblemlerinde olsaydı eğer Türk Bayrağı bir düşünün nasıl reklemını eder ve değerlendirirdi. Tahmin edersiniz ki, reklam, tanıtma gibi durumlarda Beşiktaş diğer İstanbul takımlarına göre daha az etkilidir.

Yazıyı uzatıyorum ama bu konuda dertli olduğum için yazının sonuna bıraktım nedenini. Beşiktaş Jimnastik Kulubü olarak 1952 senesinde Yunanistan'a Türkiye A Milli Takımı olarak milli maç yapmıştır. Bu milli maç yapma şerefi Beşiktaş Jimnastik Kulubü'ne Türkiye Cumhuriyeti tarafından sadece milli takımlara ve milli sporculara formalarında taşıma izni olan Türk Bayrağını ambleminde bulundurma yetkisi verilmiştir.

Ben bir Beşiktaş taraftarı olarak takımımın bu özelliğiyle gurur duyuyorum ve her fırsatta anlatıryorum. Bu yazıyı okuyan bütün Beşiktaş'lılara diyorum ki siz de çevrenize anlatın diyorum.

 
Toplam blog
: 59
: 2088
Kayıt tarihi
: 07.11.07
 
 

Psikolojik Danışmanım, 3 tane dünya tatlısı çocuğum var. Beşiktaşlıyım... Psikolojiye doğuştan bi..