Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bi uyusam...

Bi uyusam...
 

 

Bi uyusam bi uyusam... O kadar yorgun hissediyorum ki kendimi... Sanki hastalanacak gibiyim... Ayırt edemez durumdayım bu yorgunluk ve uyku hali gerçekten hastalanacağım için mi yoksa bir filiz klasigi olan kafa karışıklığımın sonucu mu...

Depresif olduğum, karışık olduğum, çözmeye gücümün ve cesaretimin olmadığı beni aşan yada bildiğimin dışında yeni bişeyle karşılaşıpta nasıl ve nerde duracağımı bilmediğim zamanlarda da olur bu durum... Deliler gibi uyumak isterim... Uyurumda... Hemde çok güzel... Uyandığımda ben hiç çaba sarfetmeden herşey yerli yerine oturmuş olur ve bir süre sonra anlarım ben onların nereye yerleştiğini... Bilirim ben uyurken sevgili küçük gri hücrelerim benim altedemediğim, yerleştiremediğim, adlandıramadığım nereye koyup ne yapacağımı bilemediğim herşeyi düzenlemiş ve kaldırmıştır. Bir süre sonra kendimi söylerken bulurum yada yazarken ve o zaman derim ki hımmmm demek ki böyle...

Bide grip başlangıçlarında olurum böylesine yorgun ve uykuya özlemli... Hani bütün gece bir çuvala koyup duvardan duvara atmışlar, sabaha kadar dövmüşler gibi yorgun hisseder insan kendini... Bütün kaslarını hisseder daha önce varlığından bile haberdar olmadığı... Kafa kocaman ve sürekli uğuldayan kocaman bir sepet gibidir ve kırgınlık vardır her bir uzvunda...

Ayırt edemez durumdayım dedim ya bi uyusam anlıycam... Doktora gidip işin reel olan tarafı için grip başlangıcı ilaçlar aldım ve kullanmaya başladım ama eğer bu değilse sorun henüz uyuyamadığım için çözüm olmayacaktır. Bi uyusam ayırt edebileceğim.

Bi uyusam... Şöyle burnumu gömüp sevgili bir boyuna kaygısız ve umursamazca... Uyanma kaygısı olmayan uzun, dinlendirici, kuralsız, doyana kadar; dinç ve genç, kafa uğultusunun bitip mafsalların dinlenmiş olarak uyanıldığı uzun ve derin bir uyku...

Bi uyusam ve uyandığımda bütün grip başlangıcı göstergeleri fiziksel olarak bitmiş olsa, kendimi dinç, zinde ve koşmaya hazır hissetsem; kafa karışıklığım çözülmüş herşey yerli yerine oturmuş ve ben ne yapacağını ne diyeceğini bilen bir filiz olarak pırıl pırıl bir zihinle başlasam geri kalan hayatıma...

Bi uyusam...

 
Toplam blog
: 40
: 657
Kayıt tarihi
: 14.11.07
 
 

49 yaşındayım.. Kamuda memur olarak çalışıyorum. Aynı zamanda amatör bir tiyatro ekibiyle 18 yıld..