Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

Biber sür ağzıma, acı olmasın ama

Ter kokusunun sahibi odamdan gittikten sonra bile koku neden benle takılmakta ısrar ediyor anlayamıyorum. Gitsene kardeşim sahibinin koltuk altının peşinden!

***

Odaya birileri giriyor sonra falan sanılıyor ki o koku benim kokum

***

Tabii hususi odam yok. Üç kişiyiz bir odada ama sanki bunların içinde en kokabilecek kişi ben gibi duruyorum

***

Darmadağınık, kuş yuvası gibi saçlarımı en son hapishanede kestirmişim de üzerinden beş ay geçmiş gibi duruyorum

***

İşte ben de böyle odada koku kaldığı zamanlarda Ali İhsan'ın yanına gidiyorum kahvemi alıp

***

Ali İhsan beni görünce çimlere yatıp avına gözleyen aslan pozisyonu alıyor, sonra deli gibi hızlanıp ayakkabı bağlarımı yakalıyor

***

Anladın belki sen çoktan, biliyorum ki çok zekisin. Ali İhsan bir kedi.

***

Madem ben seni zeki birisi olarak kabul ettim şu soruya cevap ver haydi ; "Ali İhsan korkuttun beni mınakoyim" dediğim zaman kediye küfür mü etmiş oldum?

***

Yoksa sadece küfür mü kullanmış oldum?

***

Aaaa bir kaktüse her zaman yer vardır çiçek bahçesinde.

***

Adı neden insan ismi dersen, ortaokulda çok sevdiğim bir arkadaşımı hatırlatıyor bana

***

İkisi de sarışın tabi. İnsan Ali İhsan bir kere çok ağladığında kaşı gözü kıpkırmızı olmuştu. Yanı işte sarman kedi yavrusu gibi.

***

Ayakkabı bağımı çözüyorum, Ali'yi kudurtuyorum.

***

Arada sırada beni ısırıyor ama dişlerini pek geçirmiyor.

***

Napıyorsun sen mınakoyim diye seviyorum onu.

***

Onu aynen böyle sevdiğim için aynen böyle yazıyorum

***

Aynen böyle hisettiğim için aynen böyle söylüyorum

***

Telefonum çalıyor, arkadaşım arıyor, "neredesin Tarık Bey seni soruyor diyor."

***

Hay mınakoyim diyorum. Tarık Bey değil de Selin Hanım da çağırsaydı öyle diyecektim.

***

Annem babam çağırsaydı da öyle diyecektim.

***

Çünkü ben o küfürü oraya gitmek istemediğim için, gönülsüzlük ifadesi olarak kullanıyorum. Böyle hisettiğim için diyorum, dediğim için de yazıyorum.

***

Ali İhsan neden ağlamıştı onu da diyeyim mi?

***

ayakkabı bağı çözülmüştü 23 Nisan yürüyüşünde de bağa basıp yere düşmüştü.

***

Beden eğitimi hocası da KÖPEEEEEEEKKK, GERİZEKALIIIIIII diye bağırmıştı diye Ali epeyce ağlamıştı.

***

Diyebilirim ki o günden sonra kimseye hakaret etmedim.

***

Ama küfür, çok ederim de size ne? Kanun var, hukuk var. Kişisel haklar var. Hiçbirisi de ihlal edilmiyor.

***

Örtmenimmm, köpek değil o, o bir kedi... Yıllar sonra fark ettim.
 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..