Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '16

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Bilge Çınarlar Yaşam Kulübünün kırk yama sergisi harika idi

Bilge Çınarlar Yaşam Kulübünün kırk yama sergisi harika idi
 

Bilge çınarlardan bir gurp


Bu gün Bilge çınarlar yaşam kulubünün üyelerinin, açtığı kırkyama sergisini gezdim. Bu kulüp 2009 da Karşıyaka Belediyesi tarafından  belirli bir yaştaki insanların (60 yaş üstü) bir araya toplayıp, belirli bir yer temin edip, hocalar temin edip, çeşitli konularda ( bilgisayar, resim, kırkyama, Türk müziği, spor) kurslar verdiği ve çeşitli aktiviteler de bulunduğu bir yaşam kulübüdür.

Buradaki insanlar hepsi çok enerjik, kültürlü, yeni şeyler öğrenmeğe açık, beyinleri pırıl pırıl, çeşitli mesleklerden emekli olmuş, hayata dört elle sarılan kişiler. Her yıl sonunda bir yıl boyunca ürettikleri ürünleri sergiliyorlar. Ben de bu sergilerinden kırkyama sergisine gittim. Ama çok şaşırdım. Gerçekten inanılmaz titizlikte yapılmış, sonderece yaratıcı, olmasının yanında birde ekonomiye katkısı olan ürünlerdi. Eski kotları düzgün şekillerde kesip, bir araya getirip öyesine güzel yelekler ve çantalar yapmışlar ki bu yaşta ki insanların bütün sağlik sıkıntılarına rağmen büyük bir sevgi ile yaptıkları bu ürünler şahane idi. Bir de eski kullanmadığımız dantelleri bir araya getirip, öylesine güzel masa örtüleri,yatak örtüleri, daha pek çok şey yapmışlarki (fotoğrafları galeride bulunmaktadır.) birden bire bende eve gidip bütün kotları danteller eski parçaları ortaya döküp, yelekler örtüler, çantalar yapmak istedim. Bende bu duyguyu uyandırmaları bile harika bir şeydi.

BİLGE ÇINARLAR, öyle sıradan insanlar olmadıklarını bir kere daha gösterdiler. İlerlemiş yaşlarına rağmen unlarını eleyip, eleklerini duvara asmamişlar ve hala üreterek gençlere, yaşlilara örnek olmaya devam ediyorlar.Yakında birde Türk Müziği konseri verecekler . Kusursuz olacağına eminim. Ben de onlardan biri olmaktan gurur duyuyorum.

 
Toplam blog
: 59
: 720
Kayıt tarihi
: 02.08.10
 
 

Mimar Sinan Üniversitesi, heykel bl. nü bitirdim. 5 kişisel sergi açtım. Bir çok karma sergilere ..