Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '21

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

bilgisayar kullanmak

Korka korka bilgisayar kullanmak. Benim hiç bilgisayarım olmadı. Yağmurdan mıdır bilmem bu gün küçük Emrah madundayım.

Belki size ilginç gelecek benim hiç bilgisayarım olmadı hep emanet masa üstü bilgisayarlarla işlerimi yaptım. Aman bir şeyi bozulur programlar karışır diye korkarak kullanınca kendimi geliştiremedim.

Eh iki kez Bilgisayar kursuna gittim. Ufak tefek işlerimi yürütüyorum. Diz üstü bilgisayarı bir kez kucağıma aldım ve kullandım oda Buket abla ve Cihan abiye programlar nasıl çalışıyor sesli ekran okuyucularla bilgisayar kullanılabilir fikrini anlatmak için. Buket ablanın abisi yeni gözlerini kaybetmişti. Şimdi çok şükür Ahmet abimiz her konuda kendini geliştirdi.

Bir gün bende diz üstü bilgisayar alacağım ve korkmadan kullanarak kendimi geliştireceğim.Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..