Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '08

 
Kategori
Felsefe
 

Biliyorum.

Biliyorum.
 

Bir kum tanesi kadar hafiftim.

O kadar çoktum.

O kadar tektim.

O kadar güçlüydüm.

Suyun peşinden gittim hep..

Bildim suyu, bildim kendimi..

Bilemedim gideceğim yeri dediğim anda onu da bildiğimi farkettim..

Bildim ama sade kendime dedim.

Beni tanıyanlarda kaldı izim..

Biliyorum.

Sonlu yaşamı yaşarken sonsuzluğa koştuğumu da.

Ne istediğimi artık birçok konuda daha iyi biliyorum.

İyiyi ve güzeli de, kötüyü ve çirkini de

Biliyorum.

Yerimin-yurdumun, işimin-aşımın, eşimin-''o''nun benim için olduğunu, olacağını

Biliyorum.

''Sapare Aude'': ''Aklını kullanabilme cesaretini göster!'' I.Kant.

 
Toplam blog
: 71
: 2134
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1979 doğumluyum. Severek ve isteyerek girdiğim tıp fakültesini bitirdikten sonra veterinerlik de oku..