Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Biliyorum susacak yüreğim birgün...

Biliyorum susacak yüreğim birgün...
 

Biliyorum susacak yüreğim bir gün
Ve yine biliyorum istesede konuşamayacak hayata karşın
Biliyorum ki aşkı'da sevdayıda bir kenara itecek yüreğimiz zamanla
Hiç yaşamayı istemediğimiz acı gerçeklere boğacak bizleri yaşam
Umudunuzu almalıydınız yanınıza, size yoldaş omalıydı o ilk etapda
İnancınız olmalıydı ruhunuzu böylelikle koruma altına alabilmiş olurdunuz pekala
Sahi hiç aşk hakkında gerçeklere kulak kabarttınızmı ki siz?
Aşk kaybetmektir ilk önce anlaşılması gereken şeyde bu sanırım hayatta
Yaşamayacaksın evet, dokunmayacaksın mesela, hiç tanımayacaksında hatta
Ama seveceksin daima, seninle sonuna dek yaşayacak o kalbinin en kuytu köşelerinde
Kısaca ben böyle yaşıyorum aşkı da aşkları da-

Yaşamayarak evet yaşamayarak

Hem yaşamazsam kaybetmekten korkacağım bir aşkta olamaz haliyle
Hem yaşamazsam kaybetmekten korkacağımda bir sevdam olmaz haliyle.
Adına ister korkak deyin isterse akıllılık, varsın cellat siz olun bense boyun eğen eceli gelen
Yalan dünyanın egemenliği altında zaten yol aldı bunca zaman yüreğim
Artık korkutamaz beni acılarda, yaşanılacak mutluluklarda
Bir ruhum var Allah'a emanet o ne zaman isterse beni zaten alır yanına...

Yazan-Edibe Toğaç...

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..