Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '12

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Bir alışveriş delisinin günlüğünden...

Biz kadınlar bazen alışveriş olayının dozunu kaçırırız. Böyle zamanlarda daha önemli işler yapmak, başka şeylere zaman ayırmak, zamanı daha verimli kullanmak gibi bir çok şey geçer aklımızdan ve en çok da aklımıza spor yapıp diyete başlamak gelir.

Şişman ya da zayıf olmanız önemli degildir, zaten konuda bu değildir. Önemli olan alışverişten uzak durup, aynı zamandada saglıklı, faydalı birşeyler yapmaktır.

Önce diyet listeleri hazırlanır ve doğru markete.

Diyet yiyecekleri, diyet içecekleri, yağ yakan çaylar, sebzeler, meyvalar doldurulur dolaba. Sonra şöyle uygunundan bir spor salonuna yazılmak gerekir. “Ucuz olsun çünkü bu sıralar çok para harcamak yok “diye tekrarlanır cümleler.

Hem eve yakın, hem de ekonomik bir spor salonu kaydından sonra, havaya giren kişi birde hobisi olsun ister, ya resim çekmek ya da resim yapmakla başlanır genelde.

Artık herşey tamamdır herşey yoluna koyulup gerekli yerlere kayıtlar yapıldıktan sonra evinin yolunu tutar.

Zamanı gelmiştir artık evde oturulup diyetine ve yeni hayat tarzına başlamanın. Zaman zaman aklına alışveriş merkezleri gelsede, uzun bir hayıııııır çeker içinden “sen artık spor yaparak sağlıklı beslenip, stressiz yaşayacaksın ve az para harcayacaksın ” diye diye kendini tekrar tekrar motive eder.

Sporun ilk günü açlıktan bayıla bayıla eve gelir ve az bir yemek, ardından eline fırçasını alıp tualinin başına geçecektirki, “Aman tanrım” birden neyi farkeder eline alacak fırçası, boyayacak bir tuvali bile yoktur. Hemen hızlı ve aniden gelen bir enerji ile atar kendini hobi dünyasının alışveriş koridorlarına. Hobi dünyasından çıkarken şu yandaki spor magazasına da uğramalı ve son model taytlardan, spor ayakkabılardan, saç bantlarından da almalı der ve dalar magazaya başlar alışverişine :)

“Neee alışverişmi dedim yine ben, olamaaaaazzz”

Hem alışveriş, hem spor, hem hobi derken sanırım ben daha fazla harcama yapar bir durumdayım şu anda. En iyisi ben yine eski alışverişli mutlu hayatıma geri döneyim der ve başlamadan bitirir yeni benimsemeye çalıştığı durumu.

Kısacası alışverişi seviyorsanız seviyorsunuzdur, bagımlıysanızda bagımlısınızdır. Bu tarz bir degişime girmek sadece yolu değiştirip aynı yola farklı bir yoldan gitmenizi sağlar, ama zaman zamanda gerekli ve keyıflidir :)

Nerden mi biliyorum? Eee ben de bir kadınım ve ben de en az bir kere denedim :)  şşşşşttttt :)

Sevgiyle.

 

 

 
Toplam blog
: 9
: 531
Kayıt tarihi
: 13.12.11
 
 

Miami'de yaşıyorum.  Yazmayı ve okumayı çok seviyorum. Türkiye`de uzun yillar muhasebe ve f..