Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir Aşka Tutuklu Kalan Gönlün Gönle Olan Yakınması

Bir gün beni bırakıp gidersen ben de seninle gelebilir miyim?

Gönlüm seni sevmekten yüce yağmur yüreklim.

Dünü unutmayacağına şüphem yok. Bugünü de unutmamak için dün olmasını beklemeye ne dersin?

Platonik bir aşkın gölgesinde nefes almaya çalışıyorum hakkım olmayarak...

Nefret etmek için sevmemiştim ya seni...

Bir köprü üzerinde sallantıda hayat.

Ne unuttum ne unutuldum. Her şey içimde...

İçimde gizli bir KARASEVDA var. Yanmadan tutuşan…

Sevdanın adı sensen, adı batsın ayrılığın.

Bir başıma sevmekten yoruldu gönlüm seni.

Yıkılan hayallerimin altında kaldı yüreğim...                                            

Gönül yaralarının kabuk tutmadığını neden bana söylemediler?

Üzerime uyanı aramama gerek yok. Nasıl olsa, bana yakışmıyor AŞK!

Aşk diye yutturup, gönlümüze saplamışız kazığı…          

Aşkı tutulmayan mısın, yoksa aşka tutunamayan mı?

Ya nasibin yoksa yüreğim...

Kalbimde saklı hatıralarda gözlerine değmesin yalnızlık...

Dokunacağın yer yüreğimse duyacağın ses belli.   

Başına gelen her şeyi hak ettin de bir beni hak edemedin.

Sor kendine ara sıra, vazgeçemediklerimizden misin diye.

Beni düşlerine bırakma başıboş.

Gönül de yorulur kuzum, bir başına severse...

Hep isyanlarda kal ki yüreğim, hayat bulayım.                                         

Bir offffffffff çeksen yıkılır mı gönlüm?

Yüreğim çok ağrıyor, dayanamıyorum.

Tam da üzdüğün kadarım diyebilseydim keşke...

Gönlümüzün çıkmaz sokaklarında yürüdük bir başımıza.

İçindekileri sol yanına bırak sessizce, vedalaşma zamanı geldi.

Aşk, belki ler yatağıdır.                    

Önce zamanla seyrelttik aşkı, sonra da ele ele verip, yürekle damıttık hayattan.

Gönlüm almadı, aldırmadı; koyamadım hiçbir yere…

 

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..