Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir Ay'dan geldi bana Nur.

Bir Ay'dan geldi bana Nur.
 

Zaman akıp geçerken bakıyorum arkasından,
her yeni güne çoğalmasını umut ettiğim sevdamı yüklüyorum umuzlarıma,
Yüreğimi de alıp geliyorum yanına.
Gecelerim karanlık oluyor, gecelerim sensiz,
Üşüyen ellerimi ısıtacak bir tek seni arıyor,
Gündüzlerimdeki güneşim oluyorsun,
Gecemde nur gibi parlayan ay’ım..
Korkmuyorum gecenin karanlığında,
Ürpermiyorum bu karanlıkta,
Geceme nur gibi doğuyorsun,
Yalnız olmadığımı sen de biliyorsun,
Yüreğimi hiç yalnız bırakmıyorsun,
Nereye gitsem yanıbaşımdasın,
Ya yüreğin ile ya da gecemdeki ay’ım ile..
Senin ışığında sana satırlarım bu,
Yüreğime gelen ışığınla yazıyorum,
Sözcüklerim dökülüyor satırlarım dile geliyor,
Her yanımda sen doluyorsun,
satır satır, dize dize, sen oluyorsun.
Bir Ay’dan geliyor bana nur..
Bin Ay’ımız olsun,
Günler geçerken, zaman akıp giderken, zamana ayak uydururken,
Yalnız değilim akıp giden zamanda,
Gündüzümde güneşimken gecemde ay’ımsın..
Bir ay’dan geliyor bana nur,
bir ay’ımsın, bin ay’ım ol..
 

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..