Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen öğreteceksin

Sen öğreteceksin
 

Sen öğreteceksin bana yeniden sevmeyi, sımsıkı bağlanmayı, derinden. Anne kucağındaki gibi huzurlu olmayı öğreteceksin bana, ilk olarak da koşulsuz sevmeyi..

Yeniden aşkı tadacağım yüreğinde, ellerinde yüreğinin sıcaklığını hissedeceğim, gözlerinde kaybettiğim mutluluğu bulacağım..

Yeniden bağlanacağım sana uçup gitti sandığım mutluluğu bulacağım gözlerinde, sözlerinde,dizelerinde, en önemlisi ise sende..

Uzaktaki gemiyi seyre dalacağız, yeniden gitmek için Büyükada’ya yazın gelmesini bekleyeceğiz. Küçük hayallerden büyük mutluluklar yaratacağız, küçük süprizlerden büyük sevinçler,beraber yaşayacağız hayal edilen güzel günleri..

Küçük notlar yazacaksın içine sevgini koyacaksın, şaşırtacaksın beni varlığın ile, bir bakmışım yanıbaşımda olacaksın..

Zorluklara karşı dayanmayı öğreteceksin bana,

Seni bırakmamayı,

Sana bağlanmayı,

Delice sevmeyi ,

Sevdikçe sevginin içimde çoğalmasını,

Ruhuma işleyişini an ve an ,

Sen öğreteceksin bana..

An ve an yanıbaşımda olamasa da bedenin.. Gecemde Ay’ım olacaksın, günümde güneşim, elimi uzattığım anda şefkatini hissedeceğim..

Ağlamayı öğreteceksin bana, omzuna başımı koyup hüngür hüngür ağlayıp kollarında teselli bulmanın verdiği huzuru öğreteceksin bana..

Sevgini verip sevgimi almayı öğreteceksin..

Uzat elini hadi..

Sevgini ver bana,

Sevmeyi öğret yeniden, öğret ki bi asırlık olsun..


 

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..