Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir bakışın vardı eritirdi içimi

Bir bakışın vardı eritirdi içimi
 

Bir bakışın vardı eritirdi içimi


Bir bakışın vardı eritirdi içimi,
Unuturdum inan o an derdi kederi.
Gülüşün kırmızı bir gül demeti
Çok şey aldın gönlümden sevgili. 

Ah sen var ya sen
Çok şey alıp götürdün benden sevgili… 

Bahar sana küstü, çiçekler sana,
Gökyüzünün mavisi, güneşin ışığı bana,
Bir ben küsemedim işte tek sana,
Çok şey alıp götürdün yüreğimden sevgili… 

Ah sen var ya sen
Çok şey alıp götürdün benden sevgili… 

09.10.2010

Hikmet Metin Çavdar 

 
Toplam blog
: 38
: 839
Kayıt tarihi
: 02.07.11
 
 

1952 yılında Bursa'da doğdum, uzun süre yönetlcilik ve Sendika Başkanlığı yaptım. Politika Gazete..