Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '11

 
Kategori
Öykü
 

Bir devam hikayesi: Joe'nun günlüğü (4. bölüm)

Bir devam hikayesi: Joe'nun günlüğü (4. bölüm)
 

Google görsel aramalar (kelime "Günlük")


- Louren! 

- Joe 

- Uzun zaman oldu şaşırdım seni gördüğüme Louren. 

- O günden sonra seni çok aradım Joe. 

- Ben de Louren. Burada olduğundan haberim yoktu. 

- Okul bittikten sonra evlendim. Buraya taşındık. Eşim buradan bana bir dükkan açtı. 

- Sevindim Louren. 

- Sen ıslaksın Joe. Çıkar hemen üstündekileri yoksa hasta olacaksın. 

- Ohh evet. Sağol Louren. Kabine girip üstümü değiştim. O anda aklıma Louren ile üniversitede ki büyük aşkımız geldi. Evlenecektik. Hayat bazen istediğimiz gibi olmuyor. Aynı yolda olduğumuz, yürüdüğümüz insan bile şerit değiştirip farklı yönlere gidebiliyor. Üstümü değişip kabinden çıktım. Merak ediyordum kiminle evlenmişti acaba çocuğu var mıydı? Çıktığımda yanında bir adam ve bir çocuk vardı. 

- Joe işte eşim Henry. Henry bu Joe, üniversiteden arkadaşım. 

- Merhaba Joe. 

- Merhaba Henry. 

- Bu da küçük kızım Amy. Amy Joe’ya merhaba demek ister misin? Ne Amy’nin merhabası ne de kocası beni ilgilendirmiyordu. Sadece bir an önce dışarı çıkmak istiyordum. Kötü olmuştum. Louren’e de zamanında deli gibi aşıktım ama şimdi tek düşündüğüm Susan’dı. 

- Artık gitmeliyim babam çiftlikte beni bekliyordur. Seni gördüğüme sevindim Louren. Tekrar uğrayacağım. 

- Görüşürüz Joe. Bekleyeceğim. Hayır tekrar uğramayacaktım. Artık aklımda sadece susan vardı. Dükkandan çıktıktan sonra Susan’ı görme heyecanıyla adımlarımı hızlandırdım. Heyecanlıydım. Biraz rom iyi gelecekti. Gitmeden önce Eric’in barına uğramaya karar verdim. Gittiğimde Eric arkası dönük bardakları diziyordu. Arkasından yavaşça yaklaşıp kokutacaktım ama barın aynalı olduğunu unutmuşum. 

- Merhaba Joe! 

- Merhaba Eric bana heyecanımı yatıştırması için bir bardak ve içine de Rom. 

- Hemen geliyor Joe. Bu arada sen nereden geliyorsun Susan’ almayacak mıydın? 

- Evet ama başıma gelmeyen kalmadı. Girdiğim bir dükkan’da Louren ile karşılaştım. 

- Nee Louren burada mı? 

- Evet evlenmiş bir de çocuğu var ve beni de tanıştırdı. Çok sıkıcı bir durumdu. 

- Haha Joe kocası sana benziyor muydu. Orada sen olabilirdin. 

- Kes sesini Eric sakın bunları Susan’ın yanında ağzından kaçırayım deme. 

- Tamam tamam Joe kızma. O sırada yanıma birisinin oturduğunu farkettim. Bakışlarımı o tarafa doğru çevirince yanımda bugünün eski aşkları görme günü olduğuna inandıracak birisi duruyordu ;Cristina! 

 
Toplam blog
: 7
: 495
Kayıt tarihi
: 29.12.10
 
 

Adım Saim Derdiyok. Evli değilim hele 2 çocuk babası hiç değilim. Müzisyenim ben. Reklam, Senaryo, S..