Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '08

 
Kategori
Mizah
 

Bir fıkra

Bir fıkra
 

Sizlere, benim tarafımdan oluşan(farkında olmadan) yaşadığım gerçek bir olayın nasıl fıkraya dönüştüğünü anlatmak istedim. Kendim bir firmanın aynı zamanda Hac organizasyonunu yürütüyorum, aynı zamanda yabancı turist rehberliği de yapıyorum, fazla uzatmıyayım.

Bir gün yine Suudi Arabistan da hac organizasyonu esnasında toplantı ya çağrıldık, ben biraz geç kalmıştım ama toplatı başlamamıştı. İçeri girdiğimde yetkili arkadaşların hepsi gelmişti, kusura bakmayın geç kaldım deyip yerime geçerken, yine izmirden yetkili bir emekli imam arkadaş beni görünce , "Bismillahi allahu ekber" diye üç kere bana doğru taş atar gibi yaptı. Hiç altta kalırmıyım, o kadar kişinin içinde ben de ona "Hocam dün şeytan taşlamaya gitmedin mi diye sordum, tabi o kadar kişinin içinde "tabi ki gittim deyince, ben de ona o yüzden bütün şeytanlar secde etmiş, babamız gelıyor deyince, arkadaşlar kahkahayı koyverdiler. bazen bir araya geldik mi hem hatırlar hem de güleriz.

Şen ve esen kalın
 
Toplam blog
: 71
: 582
Kayıt tarihi
: 21.02.08
 
 

1958 İzmir doğumluyum,evli ve 1 çocuk babasıyım. Öğretmenlik yıllarımdan sonra turizm alanlarında..