Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir Gece

Bir Gece
 

bir gece


Gece yarısı,

Saat 12 yi çoktan geçmiş

Evime çok uzak olmayan bir parkta,

Soğuk bir bankta oturuyorum

Hava gündüz ki gibi değil tabi daha bir serin

Oyun alanındaki salıncaklara ilişiyor gözüm

O kadar sessiz ve o kadar hareketsiz herşey

Hafifçe eğildim ve ellerim yüzümde

Dirseklerim dizlerimde

Dalıp dalıp gidiyorum sessiz parkta

Boş salıncaklarda düşlerimi sallıyorum

Ve umutlarım kayıp kayıp gidiyor kaydıraklardan

Sonra,

Usulca cebimde biriktirdiğim gözyaşlarımı çıkarıyorum

Tek tek ayağımın yanına düşüyorlar

Uzaklarda sokak lambasının yanında bir yaşlı adam görüyorum

Bana doğru bakıyor ve sonra kayboluyor

Göz göze gelmiyoruz

Çünkü ben parktan ayırmıyorum gözlerimi

Salıncaklardan, kaydıraktan....

Gözlerimi ellerimle silip yavaşça kalkıyorum yerimden

ve sokak lambasına doğru ağır aksak yürüyorum.

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 33
: 399
Kayıt tarihi
: 26.10.08
 
 

Üniversite Mezunu. Tasarımcısı. İlgi Alanlarım ise, Felsefe ve psikoloji kitapları okumayı seviyo..