Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '08

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Bir gün herkes hastalanabilir

Sağlıklı Yaşam konusunda sıkıntılı günler yaşıyoruz. Tabi ben sadece kendi düşüncemi yazıyorum. Sosyal Güvenlik Yasası Doktorlara Hastalarınıza Helede Yaşlı İse Onlara Karşı Bilhassa Hoşgörülü Olun Diye Bir Madde de Koymalımıydı Acaba...

Çok düşündüm bu konudaki daha yeni yaşadığım içimi sızlatan hastane anımı anlatayımmı diye. Sonunda karar verdim evet anlatmalıyım bunu ... Madem bir hizmet var ortada usulünce şikayetimi dile getirmeliyim. Tabi bir dinleyen okuyan çıkarsa haklı bulunurum veya bulunmam sorun değil. Hiç bir şey yüreğimin sızısını dindiremez.

Annem yaşlı ve hasta demans hastası, şeker, tansiyon, kolestrol sıkıntıları var. Demans derken kimi doktorlarda Alzheimer diyorlar. Bir sürü ilaç kullanıyor. Bende biliyorum ilaçların çeşitli yan tesirleri var.

Neyse derin bir iç çektim bu arada. Bir gün annem kızım içerlerim çok ağırıyor böğürlerime el değmiyor ağrılarıma dayanamıyorum dedi. Sürekli diyordu ama yan tesirdir diye annem geçer ilaç kullanıyorsun diyerek yatıştırıyordum. Baktım olacak gibi değil araştırdım falanca hastane iyi dediler bir iki gün önceden randevu alıp annemi oraya götürdüm. Bir doktora göründük. Güzel karşıladı bizi. Şaşırdım... Genelde doktorların başı kalabalık olduğu için azarlanarak karşılanır olmuştuk. Annem anlatamadığı için ben anlatmaya çalıştım onun şikayetlerini. Kullandığı ilaçları sordu elimdeki listeye göe anlattım. Şunu şunu kullanıyor dedim. Yüzümüze baktı biraz önceki sevimli hali kalmamıştı. Eeee bu hastayı bana niye getirdiniz dedi. Af buyuun doktor bey nereye götürecektim. İçerim ağrıyor böğürüm ağrıyor diye kıvranan bir hasta bu gözüm ağırıyor demedi ki göze götüreyim içerim ağırıyor dedim.

Çok zoruma gitmişti hakkaten siz olsanız bu şikayetli hastayı nereye hangi bölüme götürüdünüz. Neyse tahlil bile yazmaya erinen bir edayla baktı karşı koyuyorum iyi bir iki tahlil yazayım dedi. Yazdı ama hastalıkla alakalı şey yoktu ısrar edince şeker ve kan değerlerinide eklettim listeye. Sonrasında Şeker yüksek çıktı ve diğer değerlerde bozuktu ama o sayın doktor bize hastanız eski ilaçlara devam etsin dedi. Ağrısını dindirecek bir ilaç bile yazmak istemedi. Sadece biten ilacınız varsa yazayım dedi. Şimdi ben haksızmıyım biz nasıl ve hangi hekimlere emanetiz. Sayın doktorlarımız... Lütfen saygı sevgi ve hoşgörü bekliyor hastalar sizden başka bir şey değil... Allah doktora düşürmesin doktorsuzda bırakmasın diyenlerden değilim allah sağlıksız bırakmasın doktorlara da düş etmesin diyenlerdenim. Saygılarımla ...Sağlıklı günler dileğiyle
 
Toplam blog
: 70
: 546
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

Ankara'da yaşayan çalışan ve ayakta durmaya çabalayan tipik bir Karadenizliyim. Öfkem de sevgim de K..