Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '07

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Bir haftada 3 kilo verin

Bir haftada 3 kilo verin
 

İki manşet. Alt alta.

Bir gazetenin internet ortamındaki ana sayfasında.

İlki: “Bir haftada 3 kilo verin”

İkincisi “Yemek yerine dayak yiyordum”

İtiraf ediyorum, şu güne o kadar garip diyet yaptım veya yapana tanık oldumki bir an için bunu gerçek bir diyet sandım!!

Biliyorum biliyorum, mantığımı kullanmalıydım.

Ancak kabul edelim ki artık hemen hemen hiçbir zayıflama tavsiyesine saşırmıyoruz.

Nasıl şaşıralım ki?

İşte bizzat tanık olduğum çılgın diyetlerden bazıları:

1. Sigara Diyeti

Hiç şasırmış numarası yapmayın. Hepimiz en az bir tane tanıyoruz. Yemek yemek yerine çoğunlukla sigara ve kahve ikilisini tercih ediyorlar.

Aramızdalar. Çoğunlukla zayıf bedenlerine sarı dişler ve kırışmış ciltleri eşlik ediyor.

2. Tek tip Beslenme

Bu diyete göre her bünye şahsına münhasır. Hangi besinlerin sizde kilo alımına sebep olup olmadığı araştırılıyor. Mesela bir gün boyunca domates yiyorsunuz, akşam kilonuzu çok hassas bir tartıda ölçerek not ediyorsunuz. Ertesi gün bütün gün pizza yiyorsunuz, kilonuzu not ediyorsunuz. Bu böyle haftalarca devam ediyor ve nihayetinde size kilo yapan ve yapmayan besinler hakkında bilgi sahibi oluyor ve buna göre besleniyorsunuz.

Şaka değil gerçek. Bir arkadaşım şahsen denemiş ve pizzanın onda kilo yapmadığı sonucuna varmıştır. Sonuçlarını meraklılarla paylaşabilirim.

3. Mama (Protein Diyeti)

Bu diyet az zamanda çok kilo verdirmesiyle ün saldı. Kahvaltı, ana yemek, sıcak/soğuk içecek ve tatlı tadında mamalardan oluşan tozlar satın alıyorsunuz. Günde 2 öğün yemek yerine bunları kullanıyorsunuz.

Bu diyetle 2 haftada 10 kilo veren bir arkadasim var.

Bunlar sadece örneklerden birkaçı. Çılgın diyetler… Çılgın bizler...

Şimdi soruyorum. Bu kadar diyet furyasının ortasında, böyle bir manşeti gerçek sanmam çok mu gercek dışı??

 
Toplam blog
: 8
: 1797
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Blogumda uluslararası yönetim, yurtdışındaki sanat etkinlikleri, insan ilişkileri... kısaca hayata d..