Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '07

 
Kategori
Dostluk
 

Bir hayal kırıklığıdır hayatım

Bir hayal kırıklığıdır hayatım
 

En büyük acıyı yaşıyor şimdi yüreğim. En büyük hatamı yaptım. En dar çıkmazlarda bedenim. Hatalarla yüzleşmenin en sarsıcı yanını yaşıyorum. Duygularına hapsolmuş bir yürekle acılar içindeyim. Aynalarda tanıyamıyorum kendimi.

Evet, bu ben değilim. Bu kadar çaresizce bakmazdı gözlerim. İnsanları biraz olsun tanıdığımı sanırdım. Bu defa yanıldım. Melek görünüşlü bedenler içinde kalbi olmayan insanlar tanıdım. Kullanıldım onlar tarafından. Kullanıldım atıldım bir kenara umarsızca. En azından bunu haketmedim, bunu yaşamak çok daha, çok daha acıttı canımı. Geçer birgün bu acı biliyorum, hafifler en azından. Ama ne zaman geçer, bir daha ne zaman gülebilirim tekrar. Tekrar ne zaman umutla bakabilirim hayata. Güvenmemeyi öğrendim bu defada. İnanmamayı öğrendim. Gönül kapısının herkese açılamayacağını öğrendim. ''Hayır'' kelimesinin bazen bir erdem olabileceğini öğrendim. Ve çekildim hayattan. Aşktan, sevgiden, duygulardan arıttım gönlümü. Bir süre yaşamıyorum farz edin. Kilitledim dar bir dünyaya kendimi. Yok benden başkası burda. Görüşmek istemiyorum kimseyle. Yarama melhem olacak tek insan görmek istemedi beni. Bende başka kimseyi görmek istemiyorum yanımda. Kilitledim kendimi içime. Dışarı çıkacağım elbet bir gün. Ama ben ben değilim artık. Hayır demeyi bilen, sevgisini yüreğinin en arka odasına atmış olan br insan olarak döneceğim hayata. Acı çekmemek için, uykusuz geçen gecelerime melhem olsun, adi insanlara karşı bir duvar olsun önümde diye.

Çıkıp gittim birilerinin hayatlarından birkaç gün önce. Bendeki acıya karşılık herkeste bir mutluluk, bir memnuniyet.

Kaldıramadı bunu zavallı gönlüm, anlayamadı bunu zavallı beynim. Ben mi çok açıyorum gönlümü, herkesi kendim gibi sanıyorum. Yoksa insanlar sevmenin sevilmenin değerini mi bilmiyorlar. İnancım yok artık kimseye, hiçbir şeye...

Değer verdiğim, paylaşımda bulunduğum insanları bırakmam kolay kolay. Her zaman bir yoldaş, bir arkadaş olurum. Ama şimdi durum farklı. Ne aranıyor, ne soruluyor. Ulaşmaya çalıştığım o değer verdiğim insan bile artık bittiye getiriyor.

Dostluktamı bitti... İnsanlıkta mı bitti...

 
Toplam blog
: 71
: 727
Kayıt tarihi
: 14.07.07
 
 

Almanya doğumluyum. Kocaeli'de oturuyorum. Üç yaşında bir oğlum var. Anadolu Üniversitesi Kamu Yönet..