Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '07

 
Kategori
Dostluk
 

Güzel bir gün....

Güzel bir gün....
 

Eymirdeki şu meşhur toplantıya malum gelememiştim. Ama içimde hep bir ukteydi. Böyle bir toplantı olmasını bend e çok istiyordum. Bu aralar milliyet bloğu çok da takip edemiyorum. Bir gün bana bir mail geldi. Açtım baktım Ahmet Öğretmenden (yani Green World). Zonguldak blog yazarlarına buluşma çağrısı yapmış. Belki ablamla (Emoş) benim aklımada bu çok gelmişti ama bir türlü hayata geçirmek nasip olmamıştı. Neyse bu da bizim için bir vesile oldu. Bu yüzden Ahmet Öğretmene çok teşekkür ediyorum.

Cumartesi günü geldiğinde evden çıktık. Ablam tam vaktinde gitti oraya ama ben yaklaşık bir saat rötar yaptım. Bütün güzel muhabbetleri kaçırdığımı söyledi ablam çok üzüldüm:( Neyse buluşma yerine gittiğimde beni çok güzel ve bir o kadar sıcak insanlar karşıladı. Sanki uzun zamandır hepsini tanıyormuşum gibi:) Bu duygu çok güzel. Hele Gülden ablanın kahkahası herşeyden güzel:) Emekli dedenin muhabbeti. Ahmet öğretmenin duyarlı kişiliği, Nesrin ablamın sıcak kanlılığı, y0lcu zaten benim tanıdığım ve çok sevdiğim biri anlatmaya gerek yok. Ve aramıza katılmak isteyen Metin öğretmen. Benim çok sevdiğim fizik öğretmenimin eşi. Ayriyetten onuda tanırım ve çok severim. Ablam (Emoş) birde. Şimdi onu övmiyim:)

Nihayetinde çok güzel bir gün geçirdim. Güneş inadına sıcaktı o gün. Belki sıcak kanlı insanların içine işlemek için... Umarım bu güzel insanlarla bağlarımız daim olur. Bir dahaki toplantıya herkesin gelmesi dileğimle. Bu güzel gün için herkese teşekkür ediyorum. Böyle dolu, bilgili, seviyeli ve hayat dolu insanlara her yerde rastlanmıyor....
 
Toplam blog
: 63
: 512
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1984 zonguldak doğumluyum. İkizler burcuyum:) Z.K.Ü endüstriyel elektronik mezunuyum. İlgi alanla..